پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

مجيد جلالي: آماده‌ايم كه "آرفي" را جذب كنيم

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 69911
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوي تيمش مقابل ابومسلم مشهد گفت: بهتر از ديدار قبلي بازي كرديم و اين فولاد در آينده بهتر از اين‌ها خواهد شد.
مجيد جلالي در جمع خبرنگاران افزود: تيمي كه به ته جدول مي‌چسبد فشار رواني بسيار سنگيني را تحمل مي‌كند و به همين دليل ما در اين بازي در دقايق ابتدايي نتوانستيم به خوبي بازي كنيم اما درست زماني كه همه چيز خوب بود و ما خوب بازي مي‌كرديم از ابومسلم گل خورديم اما در نيمه دوم بازي بهتري انجام داديم و توانستيم حملات زيادي را بر روي دروازه ابومسلم ايجاد كنيم.

وي ادامه داد: تيم ما موفق شد حملات زيادي را بر روي دروازه حريف ايجاد كند اما با كم دقتي مهاجمان و به بدترين شكل ممكن موقعيت‌هاي گل را يكي پس از ديگري از دست داديم و اين نشان دهنده ضعف خط حمله ماست كه بايد فكري براي آن بكنيم.

جلالي خاطرنشان كرد: كمتر از يك هفته است كه كارم را با فولاد شروع كرده‌ام و در اين يك هفته دو بازي انجام داديم كه اين فاصله كم بازي‌ها به ضرر ما تمام شد زيرا كه ما براي بهبود شرايطمان به زمان نياز داريم.

وي افزود: همه عوامل تيم از جمله بازيكنان و مديران باشگاه همدل شدند كه فولاد را از وضعيت موجود نجات دهند اما برنامه‌اي كه براي فولاد دارم برنامه‌ي آساني نيست و نياز به زمان دارد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالي درخصوص جذب آرفي توسط باشگاه فولاد گفت: اين بازيكن مدنظر من است و درخواست جذب وي را به باشگاه داده‌ام كه اگر باشگاه پرسپوليس با اين خواسته ما موافقت كند آماده‌ايم كه اين بازيكن را جذب كنيم.

وي همچنين با اشاره به مشكلات بازيكنان تيمش تصريح كرد: بازيكناني كه حتي از فصل قبل در فولاد مانده‌اند نيز مانند بازيكنان جديد دچار افت كيفيت شده‌اند و نمي‌توانند بازي‌اي كه در فصل قبل انجام مي‌دادند به اجرا درآورند.

وي در پاسخ به سوالي درخصوص بازگشتش به فولاد با توجه به رفتار سال گذشته اين تيم با وي خاطرنشان كرد: دوست ندارم در مورد گذشته صحبت كنم اما همواره نسبت به تيم فولاد و فوتبال خوزستان ذهنيت خوبي دارم و از كار كردن در خوزستان لذت مي‌برم و از اينكه دوباره به فولاد بازگشتم خوشحالم.

جلالي با انتقاد از عملكرد كادر فني گذشته فولاد تاكيد كرد: زماني كه تيم را تحويل گرفتم از مجموع 28 بازيكن تيم 10 نفر آنها را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشتم. من نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است كه در عرض 8 بازي، 8 بازيكن ما مصدوم شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *