جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ایجاد صندوق توسعه سلامت در کشور

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 449218
رئیس شورای عالی بانک‌های خصوصی کشور با اشاره به جلسه صبح امروز این شورا با وزیر بهداشت از کمک بانک‌ها برای ساخت ۵۰۰ خانه بهداشت روستایی تا دو سال آینده و ایجاد صندوق توسعه سلامت در کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، کورش پرویزیان در حاشیه جلسه صبحانه کاری وزیر بهداشت، معاونان و مدیران وزارت بهداشت با شورای عالی کانون بانک‌های خصوصی و شورای هماهنگی بانک های دولتی که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه بسیار مهمی با وزیر بهداشت و معاونان و مدیران این وزارتخانه داشتیم و دو موضوع در آن مطرح شد یکی از آنها، مسوولیت اجتماعی بانک‌ها در حوزه سلامت و کمک به ساخت واحدها و خانه های بهداشت روستایی بود که بانک های کشور متعهد شدند تا سقف ۵۰۰ خانه بهداشت را ظرف مدت ۲ سال احداث کنند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر سرمایه گذاری و مشارکت بانک‌ها در حوزه سلامت است.

رئیس شورای عالی بانک‌های خصوصی کشور تصریح کرد: به منظور حضور و سرمایه گذاری بانک‌ها در حوزه سلامت، طی یک پیشنهاد مشترک بنا شد صندوق توسعه سلامت کشور راه اندازی شود که طرح اولیه آن در جلسه امروز مطرح شد و با توجه به اهمیت حوزه سلامت، امیدوارم زمینه حضور هر چه بیشتر بانک ها در این حوزه فراهم شود.

مدیرعامل بانک پارسیان درباره سهم بانک ها در صندوق توسعه سلامت کشور گفت: سهم بانک‌ها متفاوت و به صورت داوطلبانه است و آمار تا آخر هفته مشخص می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *