جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هفته سی و چهارم رقابتهای فوتبال بوندس لیگا آلمان

شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 110808
تمامی دیدارهای هفته سی و چهارم رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان به صورت همزمان در روز شنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله، در حالیکه مقامات فوتبال آلمان از برگزاری تمامی دیدارهای هفته سی و چهارم رقابتهای فوتبال بوندس لیگا به صورت همزمان در روز شنبه خبر داده اند رقابت در صدر جدول رده بندی این رقابتها به مرحله اوج خود رسیده است.

رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بوندس لیگا بین تیم های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه قرار دارد و این دو تیم در هفته سی و چهارم بوندس لیگا به ترتیب در برابر تیم های فوتبال بوخوم و وردر برمن به میدان می روند.

در این حال فیلیکس ماگات سرمربی تیم فوتبال شالکه که فصل پیش سرمربیگری بایرن مونیخ را برعهده داشت درباره بازی تیمش در برابر وردر برمن در مصاحبه با خبر نگاران گفت:وردربرمن از لحاظ حمله و دفاع یک تیم قدرتمند است و البته ما باید بر این تیم غلبه کنیم و به برتری برسیم و این باعث می شود که ما یک بازی تدافعی و قدرتمند را در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

در صورت قهرمانی شالکه این نخستین عنوان قهرمانی این تیم در پنجاه دو سال اخیر خواهد بود و این در صورت شکست و لغزش بایرن مونیخ محقق خواهد شد.

در سایر دیدارهای هفته سی و چهارم بوندس لیگا اف سی کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود،بایرلورکوزن در برابر هرتابرلین به میدان می رود،بوروسیا دورتموند با ولفسبورگ مسابقه می دهد،آینتراخت فرانکفورت در برابر هافنهایم به میدان می رود،هامبورگ با نورنبرگ روبرو می شود،هانوفر در برابر بوروسیا مونشن گلادباخ صف آرایی می کند و اشتوتگارت به مصاف ماینز خواهد رفت.

در جدول رده بندی این رقابتها هم اکنون تیم های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه هرکدام با شصت و چهار امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم جای دارند و وردر برمن نیز با پنجاه و هفت امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم فوتبال هرتا برلین نیز با بیست و سه امتیاز قعر نشین است.

https://jahannews.com/vdcfxxdycw6dyca.igiw.html
jahannews.com/vdcfxxdycw6dyca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *