جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴
جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا- استرالیا

خبرنگار استرالیایی:شکایت ایران پذیرفته نشد

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 403704
یک خبرنگار استرالیایی اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ایران در خصوص شکایت از بازیکن دوپینگی عراق را نپذیرفته است.
خبرنگار استرالیایی:شکایت ایران پذیرفته نشد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که تیم ملی کشورمان هنوز استرالیا را به مقصد ایران ترک نکرده و منتظر حکم نهایی اعتراض خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص حضور غیرقانونی علاء عبدالزهرا، هافبک ۲۷ ساله عراق است، اسکات مک‌اینتایر خبرنگار شبکه «SBS» استرالیا گزارش داد: هنوز هیچ خبر رسمی از سوی AFC منتشر نشده ولی شنیده‌‎ام که شکایت ایران علیه عبدالزهرا پذیرفته نشده و به این ترتیب عراق در مرحله نیمه‌نهایی حضور پیدا خواهد کرد.

وی همچنین گزارش داد که تیم ایران استرالیا را ترک نکرده و اتوبوس آنها هنوز در محل هتل تیم ملی در سیدنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار استرالیایی عقل نداره ؟؟؟
اگه شکایت ایران رو قبول نکردن پس چرا سه بار تا الانAFC جلسه گذاشته؟؟
این هم بهانه ای است برای اینکه دو روز بیشتر به خوشگذرانی بپردازند. جمع کنید بیایید ضایع بازی در نیاورید.
این آنگلاساکسون ها با پنبه و درحالیکه لبخند میزنن سر میبرن! کارشناسان استرالیایی با اظهار تاسف انتقاد میکنن که داور ضعیف بود! انگار مسئولین فوتبالی شون که با انتخاب این داور، رقیب رو به شکل کثیفی از میدون به در کردن بی گناه هستن!
این آنگلوساکسن ها همیشه درحالیکه شیک هستن و لبخند میزنن با پنبه سر میبرن! انتخاب این داورِ به قول خودشون ضعیف که با تیم ایران چالش پیدا کرده بود برای این مسابقه از پدرسوختگی شون بود..