جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۹

قرارداد کی‌روش امضا شد/ کفاشیان: رقم بالاست+حاشیه‌ها

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 380566
قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز امضا شد.
قرارداد کی‌روش امضا شد/ کفاشیان: رقم بالاست+حاشیه‌ها
به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره قرارداد کارلوس کی روش امروز امضا شد تا این مربی مجددا سکان هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده بگیرد.

مراسم امضای قرارداد کی روش امروز و در آکادمی فوتبال با حضور کفاشیان و عده زیادی از اصحاب رسانه برگزار شد و کی روش هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ و مقدماتی جام جهانی را بر عهده خواهد داشت.

کی‌روش: از بازیکنان و ملی‌پوشان تشکر می‌کنم


کی‌روش قبل از امضای قرارداد جدید خود با فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت همه، از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم. در درجه دوم می‌خواهم تشکر کنم از بازیکنان و ملی‌پوشان فوتبال ایران نه تنها به خاطر ابراز علاقه بلکه به خاطر اعتماد به من به طور رسمی تشکر می‌کنم.

کارلوس کی‌روش ادامه داد: بخاطر تمامی حمایت‌ها از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. در آخر و مهم‌ترین مرحله از تشکر خودم از رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم. از کفاشیان تشکر می‌کنم بخاطر اعتمادی که به شخص بنده داشتند در زمان جدیدی که پیش رو داریم. درسه سال و نیم گذشته روزهای آسانی نداشتیم دستاوردی که داشتیم راحت به دست نیامد امیدوارم در دوره جدید از حمایت‌های جدید برخوردار باشیم که باعث غرور و افتخار شویم. بار دیگر می‌خواهم تعهد خودم را به تیم ملی ایران نشان بدهم و با کمک خداوند بتوانیم باعث غرور و عزت هواداران در روزهای که پیش رو داریم بشویم و این را از تعهدات خود می‌دانم.

وی ادامه داد:امیدوارم در آخر بتوانیم با اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد با اتحاد لازم در آینده نزدیک مقابل رقبای خود بحرین، قطر و امارات موفق شویم.

کی‌روش دستیارانش را معرفی کند تا ما‌ آنها را تائید کنیم

همچنین علی کفاشیان در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش اظهار داشت: رقم قراداد او بالاست و قبلا هم تفاهم کرده بودیم که رقم تغییر چندانی نکند اما در سایر مسائل صحبت کردیم و بیشتر نظرات ما اعمال شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما کار را پیش از این شروع کرده بودیم و امیدوارم این تصمیمی که گرفتیم به نفع فوتبال باشد. تا جام جهانی قرارداد را با کی‌روش تمدید کرده‌ایم که در دو مقطع در مورد آن تصمیم خواهیم گرفت؛ یکی پس از جام ملت‌های آسیا و دیگری در خصوص راهیابی یا عدم راهیابی به جام جهانی.

وی ادامه داد: اگر در جام ملت‌ها نتیجه نگیریم یک هفته فرصت داریم درباره او تصمیم بگیریم. ما همان قراردادی را امضا کردیم که نظرات خود را در آن گنجانده بودیم و در این تفاهم اضافه شده بود. در خصوص دستیاران ایرانی و خارجی او صحبت کردیم.

کفاشیان در مورد اینکه از حضور کی‌روش در ایران خوشحال است تصریح کرد:‌خوشحالیم که قرارداد سرمربی تیم ملی امضا شد و تکلیف آن مشخص شد. این شرایط نوید اتفاق خوبی را می‌دهد و امیدوارم تیم موفق باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه ضعیف تیم ملی امید مقابل ویتنام یادآور شد: این نتیجه به ما این موضوع را گوشزد می‌کند که هیچ تیمی در آسیا ضعیف نیست. تمام تیم‌ها کا رکرده‌اند و نمی‌توان آنها را دست کم گرفت. در آسیا تیم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند همچنین ما چند دیدار تدارکاتی برای تیم المپیک برگزار کرده بودیم و تیمی که اعزام شد ترکیبی از تیم المپیک با بازیکنان لیگ بودند که خواستیم بازیکنان خوب لیگ هم در ترکیب باشند. یکی از این ایرادات هم ممکن است همین موضوع باشد ما باید از کیفیت فوتبال‌مان دفاع کنیم و امیدوارم تیم بتواند به گام بعدی صعود کند. قطعا نمی‌توانیم بگوییم که تیم از قبل با یکدیگر هماهنگ بودند زیرا ترکیبی از بازیکنان امید و لیگ بودند.

کفاشیان در مورد اتفاقی که در کره جنوبی رخ داده و یکی از مسئولان تدارکاتی اقدامات نامناسبی انجام داده یادآور شد: ما اطلاع دقیقی نداریم. او در سفرهای پیشین هم همراه تیم بوده و سوءپیشینه نداشته است. قطعا موضوعی که اتفاق افتاده زشت است و ما برخورد قاطع خواهیم کرد. باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی در خصوص بازگشت سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی به تیم ملی و اینکه آیا با کی‌روش در این باره صحبت خواهد کرد یا نه، گفت:‌من هیچ نظر فنی در مورد هیچ ورزشکاری با کی‌روش صحبت نمی‌کنم. حتی ترجیح دادیم کی‌روش مربیان ایرانی را به ما معرفی کند تا ما آنها را مورد تائید قرار دهیم. همه مربیان ایرانی می‌توانند دستیار کی‌روش شوند اما او خودش باید انتخاب کند.

کفاشیان در مورد جلسه‌ای که در خصوص حق پخش تلویزیونی امروز برگزار کردند، تاکید کرد: در این جلسه به نتیجه نرسیدیم و قرار شد در جلسه بعدی همه بحث‌ها را انجام دهیم.

وی در مورد اینکه دوره ۴ ساله او یک سال ونیم دیگر به پایان می رسد در حالی که قرارداد کی‌روش ۴ ساله تمدید شده و مدیر بعدی اگر خودش نباشد چه وضعیتی با سرمربی تیم ملی خواهد داشت با خنده گفت: به خاطر قرارداد کی‌روش مجبورم من هم بمانم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نتیجه تیم ملی امید یادآور شد: اگر تیم امید به مرحله بعدی صعود نکند این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تیم نفرات خوبی داشته یا برنامه‌ریزی ایراد داشته یا کادر فنی که این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. کی‌روش در این زمینه قطعا به ما کمک خواهد کرد. ما برای نتیجه گرفتن به بازی‌های آسیایی اینچئون رفتیم و تیم اگر خوب کار کند و مدیریتیش خوب باشد می‌تواند نتیجه بگیرد.

کفاشیان در خصوص سرمربی تیم نوجوانان گفت: اجازه دهید عرق آنها خشک شود و سپس در مورد آنها تصمیم می‌گیریم.

حاشیه امضای قرارداد سرمربی تیم ملی ایران

سالن آکادمی فوتبال ملی پُر از خبرنگاران و عکاس شده بود.

* کفاشیان بعد از عقد قرارداد کی‌روش را درآغوش کشید و عکاسان از رئیس فدراسیون خواستند که کی‌روش دوباره در آغوش بگیرد اما کفاشیان قبول نکرد و گفت فقط یکبار!

* بعد از عقد قرارداد خبرنگاران برای کی روش دست زدند و او را تشویق کردند.

* خبرنگاری در جریان نشست از کی‌روش در مورد دعوت هادی عقیلی و مهدی رحمتی سوال پرسید که حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت که فقط در مورد عقد قرارداد سوال کنید.

* کی روش در بیرون از سالن وقتی با درخواست گزارشگران تلویزیونی برای مصاحبه روبه رو شد گفت اکنون دیگر وقت کار است و می‌رویم کارمان را آغاز کنیم.

* کی روش با خبرنگاران عکس یادگاری رفت.

* سرمربی تیم ملی پس از پایان نشست خبری در دفتر کارش در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و کارش را آغاز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدوارم کی روش ولاسکو فوتبال ایران بشه
مربی بسیار توانایی است
مهم نیست
پس با این توصیفی که شما و دیگر سایتها و جراید و......دارید حتما مشکلات مردم حل خواهد شد . ؟!
Iran, Islamic Republic of
حالا مشکلات مردم هییییییییییچ ... حالا دیگه مشکلات فوتبالمون حل خواهد شد ....
مهمه
این فوتبالیستهایی که ماداریم هیچی ازتوشون درنمیادچون همشون....غیرت روازوالیبال یادبگیرن که فعلا تو6 تیم برترجهان هستند.ف.تبالیادنبال مدل مو وماشین و....ایجورچیزا هستند
Iran, Islamic Republic of
در فوتبالی که مربی سابق پرسپولیس میلیاردی پول میگیرد و همه جوره قرارداد به نفع او و به ضرر باشگاه بوده و بازیکنان متوسط آن کمتر از میلیارد نمیگیرند مبلغ قرارداد مربی سابق رئال و منچستر و تیم ملی پرتغال زیاد هم بالا نیست.
با امضا این قرارداد در شرایط اقتصادی فعلی فقط خیانت شد به کشور سایر ورزشها فدای جیب عده ای شد خدا لعنت کنند خائنین را .... پول این مملکت به جیب بیگانگان رفت که باید ازمردم به زور اخذ شود
لعنت خدا بر کساني که بيت المال مسلمين را به يغما ميبرند ...
تو اين چهار ساله گذشته چه تاجي به سر فوتبال زد!!؟ بدون مربي ! يا با همين مربي هاي داخلي هم که ايران به جام جهاني ميره و در مرحله اول سه تا بازي ميکنه !! کي روش هم دوندون ما را شمرده ديگه!!واقعا براي مسولين ورزش اين مملکت و وزير ورزش متاسفم!!
پولهایی که با هزار بدبختی با این تحریمهای بی رحمانه به دست می آوریم بجای درست کردن کار برای جوانان بیکار اینگونه حیف و میل و هدر می رود و هیچ دستاوردی هم برای ما نداره !!!