جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بسيج هنرمندان فجايع عاشوراي حسيني تهران را محکوم کرد

سه شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 85706
 سازمان بسيج هنرمندان در بيانيه اي ضمن محکوم کردن غائله هتک حرمت عاشوراي حسيني و اعلام تبعيت مجدد از نايب بر حق حضرت ولي عصرعليه السلام برآمادگي خود براي توسعه و تعميق فرهنگ و معارف عاشورايي و ولايي تاکيد کرد.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است : "اصحاب ذلت" در عاشوراي امسال ذليل بودن خود را به گونه اي بي سابقه آشکار کردند،آن هم با حمله به عزاداران وپرچم هاي عزا در زماني که شيعيان دلداده سيدالشهدا مشغول اقامه عزا بر سالار شهيدان و علمدار کربلا بودند.
ين بيانيه مي افزايد : اين بار فتنه گران دون کار را به جايي رسانده اند که به صفوف نماز گزاران ظهر عاشورا نيز وحشيانه حمله مي کنند، تا هرچه بيشتر به دشمنان امام حسين عليه السلام در ظهر عاشورا شبيه گردند و صفت "اموي" برايشان برازنده تر شود.
"اصحاب ذلت، اين قانون شکنان اغتشاش آفرين، طي اين مدت در تجمعات غير قانوني خود هم صدايي با دشمنان قسم خورده خارجي ايران اسلامي را سرلوحه قرار دادند، اما پس از ناکامي در رسيدن به اهداف پليدشان دست به هتک حرمت به ساحت مقدس امام راحل زدند، تا با خوش رقصي براي استعمار پير و استکبار بزرگ، حقير بودن خود را اين گونه به نمايش بگذارند".
در ادامه اين بيانيه آمده است : "اما خروش انقلابي مردم غيرت مند ايران در سرتاسر ايران در واکنش به اين حرکت، دشمن شکن بود، وپيام داد که "ايران" گوش به فرمان و پشتيبان رهبر است. و ايران يعني "تمام ايران".
اين بيانيه مي افزايد :فتنه گران وسران فتنه که گويا بر دلهايشان مهر زده اند، مصداق عيني آخرالزماني اين آيه کلام الله شدند که مي‌فرمايد: "وجعلناهم ائمه يدعون الي النارويوم القيامه لاينصرون"؛ "و آنها را پيشواياني قرار داديم که دعوت سوي آتش مي کنند و کسي روز قيامت ياري شان نمي کند".
" اصحاب ذلت اين بار با شادي و کف زدن در ايام عزا، توهين به ارکان نظام اسلامي، فحاشي و حمله به عزاداران حسيني، حرمت خون سيدالشهدا (ع ) در روز عاشوراي حسيني را نيز نگه نداشتند و کينه خود را بر پرچم هاي ياحسين و يا زهرا خالي کردند. تا اينکه خون عزاداران حسيني و وارثان ثارلله به جوش آمد و امواج غيرت مردم آنها را در خود غرق و وادار به فرار کرد.
اين بيانيه مي افزايد : آري! تاريخ در حال تکرار شدن است. هنوز دشمنان حسين عليه السلام نه دين دارند و نه آزادگي، يزيديان هنوز مشغول جولان هستند و بي هيچ حرمتي براي آل الله، قصد آتش زدن خيام اباعبدالله را دارند. اين بار اما تاريخ به گونه اي ديگر رقم خواهد خورد و ولي زمان تنها نخواهد ماند. و اينان چه مي‌دانند که اباالفضل العباس عليه السلام وارثاني غيور دارد که اصحاب آخرالزماني امام عشق عليه السلام هستند.
اين بيانيه تاکيد دارد : اين مردم گوش به امر و چشم به فرمان مولا و مقتدا و نايب امام زمانشان، آيت الله سيد علي خامنه اي هستند، که اگر صبري هست به فرمان اوست، که اگر اذن دهد خروش حسيني اين ملت نيز به امر او دامن فتنه گران را خواهد گرفت. چه زيبا گفت يگانه هنرمند دوران، شهيد سيد مرتضي آويني که "هر کس مي خواهد ما را بشناسد، داستان کربلا را بخواند".
https://jahannews.com/vdcfvedc.w6dtxagiiw.html
jahannews.com/vdcfvedc.w6dtxagiiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *