شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۱
۳۳

همراهي عروس، داماد و نوه احمدی نژاد در سفر كاري به آمریکا

چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 188362
رئیس جمهوری ایران در سفر اخیر خود به مقر سازمان ملل در نیویورک، گروهی صد نفره شامل وزرا، مشاوران، دیپلماتها، محافظان، مترجمان، خبرنگاران و تعدادی از اعضای خانواده خود را همراه برده است.

به گزارش جهان به نقل از الف، در فهرست اسامی همراهان رئیس جمهور براي به سفر نیویورک كه برايشان درخواست ويزا شده، این اسامی وجود دارند:

خانم فراحی شاندیز (همسر رئیس جمهور)
آقای مهدی احمدی نژاد (پسر رئیس جمهور)
خانم طیبه رحیم مشایی (عروس رئیس جمهور)
خانم فاطمه احمدی نژاد (دختر رئیس جمهور)
آقای مهدی خورشیدی (داماد رئیس جمهور)
دختر مهدي خورشيدي و فاطمه احمدي نژاد (نوه رئیس جمهور)

علاوه بر احمدی نژاد، خانواده برخی از نزدیکان وی نیز در سفر نیویورک حضور داشته اند از جمله:
خانم ذبیحیان لنگرودی همسر آقای رحیم مشائی، خانم طیبه ترکستانی همسر آقای بقائی، آقای امیر رضا بقایی فرزند معاون رئیس حمهور، خانم راد همسر وزیر امورخارجه

قبلا اعلام شده بود مهدی خورشیدی و مهدی احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری کار می کنند.

گروه همراه رئیس جمهور ایران در سفر ۳روزه وی به نیویورک در ۲طبقه از هتل وارویک نیویورک واقع در خیابان ۵۴ این شهر مستقر شده بودند. هزینه هرشب اقامت هر اتاق۲ تخته از این هتل ۴ستاره در ماه سپتامبر، از حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰دلار اعلام شده است.

پیش از این در جریان حج تمتع سال۱۳۸۷ نیز نام فرزندان مشایی و احمدی نژاد كه بدون نوبت در کاروان ویژه وزارت خارجه به حج مشرف شدند، منتشر شد و مورد اعتراض عدالتخواهان قرار گرفت اما دفتر رئیس جمهور و خود آقای احمدی نژاد در باره این موضوع سکوت اختیار کردند.

خبرنگار الف قبل از انتشار این خبر، بطور شفاهی و کتبی دلایل و توجیهات حضور فرزندان و عروس و داماد و نوه رئیس جمهور را در سفر آمریکا و هزینه های این سفر را جویا شد اما روابط عمومی ریاست جمهوری به این نامه جوابی نداده است. نامه تاكنون بدون پاسخ مانده خبرنگار الف چنين بوده است:


با توجه به سابقه ساده زيستي آقاي احمدي نژاد و حساسيتي كه رئيس جمهور اسلامي ايران براي حفظ بيت المال بايد داشته باشند، انتظار مي رود آقاي احمدي نژاد و نهاد رياست جمهوري توجيه قانع كننده اي درباره حضور اعضاي خانواده رئيس جمهور در اين سفر خارجي ارائه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم.خیلی ها یک مشهد خودمون هم نمی تونند برن
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چی بگم !!!
Iran, Islamic Republic of
وای از آه کودکانی که بهترین غذای روزانه شان نان خالی است و البته کم نیستند , وای از آه پدر و مادرانی که ذره ذره آب شدن فرزند بیمارشان را می بینند چون پول دارو و درمان ندارند.و........
یک لحظه یاد صحنه ای افتادم که حضرت امیر المونین(ع) هنگام ملاقات با طلحه و زبیر شمع بیت المال رو خاموش می کنند و شمعی از خانه ی خود برای میهمانان روشن می نماید!
Iran, Islamic Republic of
انوقت اگر دوره هاي قبل خاتمي اين كار رو ميكرد همين اطرافيان احمدي نژاد چه بلايي سرش در مي اوردن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوستان عزیز همراهی خانمها وخانواده رئیس جمهور به معنی رساندن پیام های فرهنگی ارزشمند بود انها می خواستند به غرب فروپاشیده به لحاظ ساختار خانوادگی بگویند که خانواده مهترین رکن جامعه بشری است پس ای بشر به خانواده اهمیت بده وخانواده ات را بزرگ بدار و در تربیت نسل متعهد برای بشریت تلاش کن.می خواست به جهانیان منتقل کند که زنان در عالی ترین سطح وهمراه وهمدوش مردان می توانند مدارج عالی ترقی وتعالی را طی کنند ونشان داد که ای بشر هم می شود دیندار بود وصاحب خانواده بود هم در عرصه اجتماع فعالیت کرد وتلاشی بود تا زنان را از اسارت انسانهای هوسران غربی نجات دهد. دوستان عزیز منصف باشید طبق گفته جناب دکتر رحیم پور ازغدی در آخرالزمان 50 نفر از یاران امام زمان(عج) زن می باشند پس لطفا با حضور ونقش آفرینی زن وخانواده مسلمان در همه عرصه ها استقبال کنید چون انها پیام ارزشمند با خود به بشریت هدیه کردند
با درود
Iran, Islamic Republic of
خديا مردم ما به دلايل زير به احمدي نژاد راي دادند:
- زنده كردن گفتمان امام انقلاب ورهبري
- ساده زيستي
- مبارزه با صهيونيسم جهاني
- و...
خدايا ما رو مديون شهدا نكن؟؟ چون هر چي به دكتر احمدي نژاد گفتيم اثر نداره يا نميذارن اين حرفا بهش نميرسه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده به اقای احمدی نژاد رای داده ام و ایشان را فردی لایق و ساده زیست و مقید در هزینه بیت المال می دانم.گلایه هایی از ایشان بابت برخی سخنان و برخی از اطرافیانشان دارم ولی این ملاک برای جبهه گیری بدون دلیل و مدرک علیه ایشان نمی شود.دوستان که در کامنتهای خود انتقادهای تندی نسبت به ایشان روا داشته اند چطور رفتار بسیار ساده ایشان و یا هزینه درست و دقیق ایشان در بحث بیت المال را نادیده می گیرند؟خدا را در نظر داشته باشیم و در سخن گفتن مان تامل کنیم
Iran, Islamic Republic of
البته بدین صورت نمی توان پیشداوری کرد چرا که ممکن است با هزینه خودشان باشد نه بیت المال . انشآاله......
یه کوچولو هم به این فکر کنید که شاید اونا با هزینه شخصی رفتن بعدش هم با مسئولیت اینا و معروفیتشون این بدبختا کجا میتونن تو امریکا گشت و گذار بکنن و تفریح کنن و ...
آقای خبرنگار خوبه بره پیگیر آقا زاده های دیگه البته اگه جراتش رو داره بشه ...
آیا شما رفتار کسی که اینقدر دم از عدالت ومردم محروم میزند را می پسندید؟ همه اش شعار پس کو عمل آیا این هزینه از بیت المال نیست ؟
ياد روزهايي بخير كه دكتر بجاي 60 نفر 6نفر را باخو د برد .خدايا به همه كمک كن كه اول وآخرمان يكی باشد.
اگر اين روش همراه كردن خانواده باب شود ديگر معناي ساده زيستي براي ملت معنايش تغيير ميكند. وگناهش هم گردن مسببين آن مي باشد.
اگر با پول مردم رفته باشند عقب گرد دكتر از شعارهاشه
Iran, Islamic Republic of
بابا اگه خودتونم بودید هم این کار رو میکردید
اول ادم باید تحقیقاتش رو کامل کنه بعد ارایه بده .درود بر محمود احمدی نژآد
" یه کوچولو هم به این فکر کنید که شاید اونا با هزینه شخصی رفتن ... "
یه کوچولو به این فکر کن که با هواپیمای دولت و بنزین دولتی رفتن
Iran, Islamic Republic of
من یه کوچولو فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که چرا من کارمند نمیتونم با هزینه شخصی برم نیویورک ودر بهترین هتل مهمان باشم راستی اصلا چرا من نمیتونم با هزینه شخصی به مقر سازمان ملل برم ؟ چرا نمیتونم بچه خودمو با خودم ببرم؟ا
Saudi Arabia
مگر خانواده مسئولین دل ندارند؟ اولا بلیط هواپیما که هزینه ای نداشته است زیرا پرواز اختصاصی بوده است. ثانیا در بسیاری از هتل ها قیمت اطاق یک تخته با دو تخته برابر است بنابر این اقایانی که به اتفاق همسرانشان رفته اند از این بایت هم هزینه ای را بر دوش دولت نگذاشته اند. می ماند هزینه خورد و خوراک که آن را هم یک جوری با هم تقسیم کرده اند.
اقای خبرنگار از کجا میدانید با خرج دولت رفتن اگر راست میگی اسامی کسانی را قبلا هزاران میلیارد از بانک وام بر داشتند هنوز برنگرداندند اسامی انها را به قوه قضائیه دادند که 320 نفرند اعلام کن
Iran, Islamic Republic of
هزینه شخصی چیه دوستان؟مگر مسابقات المپیک بود که با خودشان هوادار برده اند؟سفر دیپلماتیک رسمی برای کار بود ظاهرا!همه جا اعلام شد رئیس جمهور ایران 100 نفر!همراه آورده است کاری که کشورهای جهان سوم هم نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
با هزینه شخصی؟ می شود بگویید چگونه سهم خود را از هزینه ها محاسبه و پرداخت می کنند وقتی با تشریفات یک هیئت عالی رتبه دولتی سفر می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام
بنظرم مطرح كردن اين مسائل كار درستي نيست آيا شما اطلاع دقيقي داريد كه اين هزينه ها از پول بيت المال انجام شده يانه اگر نميدانيد كه احتمالا نيز نميدانيد باز گو كردن آن كار زشتي است چرا كه براي مردم شما سوءظن ايجاد مكنيد با شناختي كه از احمدي نژاد داريم اين موضوع از واقعيت به دوره ولي اگر صحت هم داشت بنظرم بازگو كردن اين اخبار از لحاظ اينكه هر كسي برداشت خود را دارد كار سنجيدي نيست در ضمن در سفرهاي خارجي از نظر ديپلماتيك حضور همسر مقامات امري لازم و در مواقعي ضروري است به اين نكته هم توجه فرماييد
Iran, Islamic Republic of
بنده شک ندارم که در صورت صحت خبر نامبردگان با هزینه شخصی خودشان اعزام شده اند
Iran, Islamic Republic of
من از کسانی بودم که برای رأی آوردن احمدی نژاد خیلی تلاش کردم.البته ناراحت نیستم چون من به گفتمان احمدی نژاد رأی دادم نه خود احمدی نژاد.گفتمانی که درآن عدالت موج میزد
United Kingdom
والله ما که فامیل ثمره هاشمی هستیم می دونیم که همسر ایشون ایران بود لابد بقیه خبر هم همینطوره
Iran, Islamic Republic of
قلبم از خواندن این خبر به درد آمد
Iran, Islamic Republic of
حالا معلوم نیست اصل قضیه چیه
دوستان اجازه بدن دکتر برگرده بعد خبرنگارا برن کم و کیف قضیه رو بپرسن
زود قضاوت نکنید همیشه حقیقت در ظاهر اون چیزی که می بینیم نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای خورشیدی در زمان سفر رییس جمهور در محل کار بودند
"از همکاران خورشیدی"
Latvia
دوستان وهموطنان گرامي من به آقاي احمدي نژاد راي ندادم ولي بهرحال ايشون رئيس جمهور اين كشور وشخص دوم مملكته چرامابايد خودمونو باايشون مقايسه كنيم .اگه ما اين سفر رو ريخت وپاش بحساب بياريم محاسبه درستي نكرديم چون بايد رئيس جمهور يك كشور از هر نظر تامين باشه تا بتونه با فراغ آسوده به امور مملكتي برسه ما بايد با نظارت دقيق جلوي اختلاس ها،دزديها و... رو بگيريم وقانونو طوري اجرا كنيم كه هيچكس حتي مسئولين وآقازاده هاوو... جرات خلاف كردن نداشته باشن.درخبرهاخوندم كه رئيس يكي از بانك هاي كره جنوبي بعلت فاش شدن اختلاسش از طبقه 6 محل كارش خودشو به پايين پرت كرده وبدين صورت خودكشي كرده حال ميدونيد چرا؟؟؟ چون قوانين اون كشور بلايي سرش مياورد كه ازاونجور مردن بدتر بود.بنظرشمادركشورما چرابايد كساني بخودشون اجازه بدن تا سرمايه هاي ملي اين كشور رو به تاراج ببرن مگه مردم ما براي حفظ اين نظام وكشور كم هزينه كردن؟مگه دربرابر سختي ها صبوري نكردن؟ مگه از سران كشور حمايت نكردن؟مگه در لحظات حساس كشور درصحنه نبودن؟ پس اگه مسئولين قضائي واجرايي در برابر فساد اداري،ارتشاع واختلاس كوتاهي كنن باعث دلسردي مردم شدن واعتماد مردمي رو از دست خواهند داد كه دراينصورت منافع ومصالح كشور قطعا بخطرخواهد افتاد.
United States
من موندم که چرا همه خوانندگان سایت شما از نزدیکان اعضای دولت هستند. اون آقایی که نوشته همسر آقای ثمره از اقوام ماست و ایران بوده....
اولاً که تو این متن اسمی از ایشون نبود. ثانیاً: شما همه اشتباهات این دولت رو تو این 6 سال همینطور ماست مالی کردین تا حالا، ببینم کی ماست کم میارین..
Iran, Islamic Republic of
کلا خبر توسط روابط عمومی دولت تکذیب شد.
Iran, Islamic Republic of
علی (ع) فرمودند: اجتنبوا من مواضع التهم
یعنی: از موضع های تهمت بپرهیزید. به نظر من اگر تا ریال آخر هم از جیب خودشان پرداخت کرده باشند باز بهتر بود این عمل انجام نمی شد زیرا در موضع اتهام قرار می گرفتند.
S
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد..‌‌‌....