جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تجدیدمیثاق ایران خودرویی ها با امام

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 269957
درآستانه فرارسیدن سی وچهارمین بهارآزادی، گروه صنعتی ایران خودرو به همراه مدیران ارشد و کارکنان این شرکت با حضوردر مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های ملکوتی آن امام تجدیدپیمان کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایکوپرس، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه مدیران ارشد صنعت خودرو کشور و جمعی از کارکنان با اهدای تاج گل و خواندن فاتحه باردیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آن حضرت تجدید پیمان کرده و بر ادامه راه ایشان و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تا دست یابی به اهداف و الای انقلاب تاکید کردند.
 
براساس این گزارش، در این مراسم مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با عنایت به آرمان های بلند و متعالی امام راحل در جهت نیل به خودکفایی و توسعه استقلال صنعتی کشور و خنثی کردن تحریم های دشمنان این مرزو بوم، بار دیگر بر اراده خلل ناپذیر خود در تحقق این اهداف مقدس تاکید کردند.
 
آنان خاطر نشان کردند: دستاورد های بزرگ توسعه صنعتی به خصوص در صنعت خودرو سازی کشور در زمینه اقتصادمقاومتی با الهام از این آرمان ها و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در شرایط حساس کنونی تحقق یافته است.
 
در این گزارش آمده است تقارن ایام مبارک فجر در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، زمینه ساز رشد و توسعه همه جانبه صنعت و اقتصاد کشور شده و درپرتو رهنمود های مقام معظم رهبری، صنعتگران ایرانی عزم خود را جزم کرده اند که بتوانند در این سال، برگ زرینی در تاریخ شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند.
 
دراین گزارش آمده است، دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاورد ها و خدمات بزرگ علمی، صنعتی، فضایی در جامعه بین الملل به بهترین شکل ممکن برای جوانان و نسل های آینده شناسانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *