سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اظهار نظر افراد در مراسم جشن فوتبال

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 252838
عده‌ای از پیشکسوتان فوتبال ایران که در جشن فوتبال حاضر شده بودند درباره این مراسم اظهار نظر کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره‌ی این جشن گفت: "من با کسی قهر نبودم و به مخالفانم درود می‌فرستم. با مایلی‌کهن دوست هستیم و اگر هم کسی اعتراضی از ما بکند اشکالی ندارد. نقد همیشه وجود دارد."
 
علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز با تبریک عید غدیر، گفت: برگزاری این مراسم بسیار خوب است اما به شرطی که وقتی بیرون رفتیم دوباره مصاحبه‌ها شروع نشود و همه باید دست به دست هم بدهیم و فوتبال را به جایگاه خودش برسانیم.
 
پروین هم‌چنین درباره‌ی تیم ملی گفت: مطمئنم که تیم ملی صد در صد به جام جهانی صعود می‌کند و در بازی برابر ازبکستان هم مانند دیدار با کره جنوبی همه باید بیایند و ورزشگاه را پر کنند.
 
داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره‌ی جشن فوتبال گفت: این حرکت که از طرف هدایتی انجام شد کار خوبی بود و از ته دل امیدوارم که از این جلسه بهره ببریم و به فکر آینده‌ی فوتبال باشیم. فوتبالی که به دلیل حضور افرادی که از بیرون به آن وارد شده‌اند در حال نابودی است و باید تلاش کنیم این اتفاق نیفتد.
 
حسن غفوری‌فرد رییس اسبق سازمان تربیت بدنی نیز اظهار کرد: از هدایتی به خاطر این کار تشکر می‌کنم. این کارها زیباست و باقی می‌ماند. ما باید تلاش کنیم کارهایی انجام بدهیم که برای آن دنیا هم توشه‌ای داشته باشیم. اگر بتوانیم بین انسان‌ها با یکدیگر و هم‌چنین آنها با خدا دوستی برقرار کنیم کار خوبی کرده‌ایم و چنین مراسم‌هایی باعث می‌شود که قلب‌ها به همدیگر نزدیک‌تر شود.
 
حسن روشن از پیشکسوتان استقلال نیز در مراسم امروز گفت: این حرکت‌ها را من در میان عرب‌ها دیده بودم و همیشه حسرت می‌خوردم که چرا میان ما چنین کارهایی وجود ندارد که خدا را شکر امروز هم این کار انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *