جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۶

برای پیرترین رفتگر شهرمان دعا کنیم

دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 168878
بدن نیمه جان عبدالله مرحومی پیرترین رفتگر شهرمان عصر روز شنبه در پارک کودک شهر زیبا پیدا شد. پزشکان علت این عارضه را ضعف عمومی ناشی از گرسنگی اعلام کردند.
به گزارش مهر، پیرترین رفتگر شهرمان را به خاطر دارید؟ همان آقا عبدالله که ۷۶ سال داشت. ماهی ۲۰۰ هزار تومان حقوق می گرفت و هر شب تا صبح محدوده میدان شهر زیبا و خیابان های اطرافش را جارو می کشید. اوکه شب ها کار می کرد و روزها در مسجد می خوابید. نماز قضا نداشت، بی توقع بود و دنبال یک لقمه نان حلال و...

خلاصه همان آقا عبدالله که شما و ما او را خوب می شناسیم و بعد از مصاحبه ای که مهر با او داشت، سوژه خیلی از روزنامه ها، صدا و سیما و ... شد، حالا روی تخت بیمارستان افتاده و چند شبی است که دیگر کسی صدای خش خش جارویش را نمی شنود. آقا عبدالله واقعا بی توقع بود. یادتان هست می گفت جارو سبک است اما پاهایش مجال راه رفتن را ندارند. او خواسته ای جز بازنشسته شدن ( بازنشستگی ۱۰ ساله با وجود ۱۷ سال کار) را نداشت.

کسی نمی داند که بالاخره عبدالله به آرزویش می رسد یا نه؟ آیا اجل امان می دهد جاروی رفتگری را در آستانه ۷۷ سالگی زمین بگذارد و تن پیرو علیلش را در خانه محقری که در شهرستان دارد به آغوش گرم خانواده اش بسپارد...

گروه اجتماعی مهر برای رفتگر پیر شهرمان دست به دعا بر می دارد. برای او که بعد از سوژه خیلی از رسانه ها شدن، چیزی که به دست نیاورد، خیلی چیزها را هم از دست داد؛از جمله دلخوری پیمانکار، از دست دادن سر پناه، بی مهری خادم مسجد و...!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رفتگرهای عزیزجزء ان دسته از مشاغلی هستند که بیشترین زحمت وکمترین حقوق ومزایا رامیگیرندوصدایشان هم درنمیاید کاش میشدبه اینها هم توجهی میشد مثلآبجای چندهنرپیشه که به حج فرستادند ودر انجادر موردحجاب اراجیف گفتند اینهارابه حج میفرستادند که لیاقتشان به مراتب بیشتراست.
سلامتیش صلواتی میفرستیم

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
کدوم بیمارستانه
ادرس بدید برم ملاقاتش
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه تمام آنهایی که از کنار این نظام (که امام راحل فرمودند متعلق به مستضعفین است) به مال اندوزی مشغول شدند.
بدانید روزی که هیچ کس به داد کسی نمی رسد باید پاسخ بدهید که با نظامی که ائمه معصومین(ع) آرزوی آن را داشتند چه کردید؟
سلامتی تمام خدمتگزاران به مردم خصوصا این پدر پیر را آرزو داریم!
Iran, Islamic Republic of
خدا كمكش كنه
خداوند شفاي عاجل عنايت فرمايد . نمي‌دونم چرا سازمان تامين اجتماعي اين افراد را با اين سن و سال بازنشست نمي‌كند ؟ حتماً بايد اين چند سال را پشت سر بگذارند ؟ 76 سال كم نيست ما كه 30 سال كمتر از او داريم نمي‌توانيم روي پا بايستيم و دائماً ضعف داريم