جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتقاد عابر بانک پرسپولیسی ها از سجادی

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 355681
مالک باشگاه استیل‌آذین از معاون ورزشی وزیر ورزش و جونان به دلیل تکذیب جلسات برگزار شده با موضوع خصوصی‌سازی پرسپولیس انتقاد کرد.
به گزارش جهان و به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی در خصوص تکذیبیه نصرالله سجادی، معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری باشگاه پرسپولیس با وی هیچ جلسه‌ای نداشته، اظهار داشت: معتقدیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید به ما درس مردانگی و جوانمردی و صداقت بدهند، نه اینکه شاهد عدم صداقت آنها باشیم.

وی افزود: بنده هیچ ادعایی مبنی بر ملاقات با آقای نصرالله سجادی نداشتم بلکه همان طور که وی گفته و من نیز پیش از این گفته‌ام با امیر خادم، مسؤل مستقیم تعیین تکلیف خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش ملاقات داشتم. ملاقات با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر محترم ورزش و ... در وزارت ورزش و جوانان بوده و آن هم چند جلسه بود. آخرین جلسه نیز منجر به ارسال قرارداد از طریق فاکس به دفتر اینجانب بوده که اگر لازم باشد برای عموم منتشر می‌کنم.

مالک باشگاه استیل‌آذین تاکید کرد: همان طور که پیش از این گفته‌ام این ملاقات و مذاکرات فقط در وزارت ورزش و با دکتر خادم نبوده بلکه با مسؤلان ذیربط در مجلس شورای اسلامی و وزارت اقتصاد و دارایی نیز به صورت مستقیم مذاکراتی انجام گرفته است.

هدایتی با طرح سؤال از سجادی گفت: آقای سجادی، شما که اقدام به تکذیب این جلسات نموده‌اید مگر من گفته‌ام با شما جلسه داشته‌ام؟ مگر آقای دکتر خادم قادر به تکذیب این جلسات نیستند که شما این مهم را به عهده گرفته‌اید؟ و البته سؤال آخر این که دلیل این همه تکذیب چیست؟ اگر شرایط واگذاری به بخش خصوصی مهیا نیست چرا ملاقات آن هم با چند گروه از جمله اینجانب را تکذیب می‌کنید؟ به یک باره بگویید شرایط فراهم نیست.

وی ادامه داد: در خصوص واگذاری پیمان مدیریت یا به هر شکل دیگری، بنده برای مذاکره و انجام وظیفه به عنوان یک شهروند با دولت محترم همراه بوده‌ام و همیشه آماده هستم در غیر این صورت نیز ضمن قدردانی از زحمات وزارت محترم ورزش و جوانان آرزوی توفیقات بیشتر دارم.

مالک باشگاه استیل‌آذین با بیان اینکه «آقای سجادی ورزش کشور ما با مشکلات فراوانی روبروست» خاطرنشان کرد: بخش خصوصی یک فرصت و یک بازوی کمکی است نه یک تهدید. به جای این همه تکذیب وقت بگذارید تا از فرصت‌ها بهره ببرید. همان طور که مستحضر هستید سال گذشته اینجانب افتخار حمایت و پشتیبانی از ۱۴ فدراسیون ورزشی را داشته‌ام اما دریغ از یک تماس خشک و خالی!

هدایتی تصریح کرد: در واقع جای خالی شما را پُر کرده‌ایم. انشاالله تلاش کنیم دولت و بخش خصوصی همه با هم باشیم و در ورزش به مردم خدمت کنیم، نه اینکه تمام وقت‌مان را برای مقابله با هم صرف کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *