جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

عارف: اصلاح‌طلبان و دولت با هم متحد شوند

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 355483
محمدرضا عارف گفت: در صورت اتحاد جریان اصلاح طلبی و اعتدال پیروزی ما قطعی است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رئیس بنیاد امید ایرانیان در ابتدای سخنانش در دانشگاه مشهد با تبریک سال جدید به دانشجویان گفت: خدا را شاکرم که گفتمان اعتدال و عقلانیت بار دیگر پیروزی خود را در کشور جشن گرفت.

وی افزود: این پیروزی متعلق به اصلاح طلبان نیست، اما انصاف حکم می‌کند که بگویم تفکر اصلاح طلبان نقش بسزایی در این پیروزی داشت.

عارف در ادامه سخنان خود با تبیین شرایط کشور و اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان افزود: ما برای رسیدن به حق مسلم خود تلاش خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی بر سر حق مسلم ایران با ما معامله کند،اما رسیدن به این حق مستلزم پشتیبانی و حمایت اساتید و دانشجویانی همچون شما از تیم مذاکره کننده است.

معاون اول دولت اصلاحات در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم تا انتخابات مجلس را به بهترین نحو برگزار کنیم و مشارکت مردم به ۸۰ درصد برسد.

عارف در ادامه گفت: پیروزی جریان اصلاح طلب در مجلس آینده قطعی است اما به شرطی که جریان اصلاح طلبی و اعتدال با یکدیگر به تفاهم برسند و بایک لیست در انتخابات مجلس شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای عارف اصلاح طلبان و دولت در هم ذوب شده اند فکر میکنم شما خواب مانده اید
جعفر قاسمی بوسجین
تجربه امریکا در اکراین و سوریه و ونزئلا نشان داده روش حمله نظامی موفقیت امیز نیست با اموزش و پول دادن به عده ای با این روش هوچیگری و ایجادالتهاب در جامعه هدف خود را جلو ببرد با صرفه است الان کشور های مخالف امریکا را ببینید به چه روزی انداختند و بودجه این کشور ها به جا سازندگی و رفاه صرف این گونه حرکات که منشاء امریکایی دارد می شود در ایران هم گروهی مزدور قصد دارند که با علم کردن پیراهن ..... همان روش را انجام می دهند اولا" این حرکت ها در دانشگاه بعید است و جای سوال دارد که محل علم و مبارزه اینچنین تبدیل به محیط چال میدانی شود دانشجو باید روش صحیح مبارزه را به جامعه برای تحقق عدالت بیاموزد مخصوص" در این زمان که لحظه ای اشوب بلوای بدون پیش بینی چقدر می تواند به ضرر چامعه تمام شود و درست اندیشیدن و تحمل افکار دیگر را به جامعه بیاموزد الان دانشگاه های امریکا وقتی یکی که حتی افکارش را قبول ندارند وقتی صحبت می کند اینگونه رفتار می کنند برخی دانشجو ها خود مان که ادعای روشنفکری با گرایش غربی دارند حداقل ان رایاد گرفتند این را هم یاد بگیرند که دانشجو در برخورد با افکار مخالف چگونه برخورد کند ثانیا" اقایان یاد شان باشد در فتنه 88 افرادی در اثر بی فکری این اقایان کشته شدند فرق ندارد هم از این طرف و هم از ان طرف بچه های مردم و این مملکت بودند ضمن اینکه لطمات خارجی و داخلی سنگین دیگری به کشور زدند چون روش مبارزه را بلد نبودند در امریکا در یکی از انتخابات مسئله تقلب مطرح شد با مراجعه به قانون با اینکه مقامات قضایی به ناحق به یکی رای داد همه تبعیت کردند و برای مرحله بعد برنامه ریزی کردند پیروز شدند ولی این نیمچه متفکران های خودمان روی عناد مردم را رودرروی یکدیگر قرار دادند ثانیا" بدانید اینجا ایران است سرزمین ولایت و ائمه و شهادت بحرانی مانند اکراین و سوریه و..... در اینجا کار ساز نیست و فقط و فقط وقت کشور و بچه های این کشور را در معرض اسیب قرار می دهد شما نمی توانید پروزه امریکایی خود را برای استیلاء در پیش بگیرید حداقل اگر مانند امریکایی ها می خواهید فکر کنید مانند انها هم رفتار کنید و رفتارتان متناسب با مصالح کشور باشد نه خود خواهی و عنادو........................