سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

مردم دهلي با فرهنگ ايران در عيد غدير آشنا مي‌شوند

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 75149
با برگزاري يك جشنواره فرهنگي ـ هنري به مناسبت عيد سعيد غدير در دهلي‌نو، مردم اين شهر با آداب و رسوم و فرهنگ كشورمان آشنا مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در ديدار منصوره حيدر مشاور عالي فرهنگي و مسئول برگزاري سمينارهاي مركز ملي ـ هنري اينديرا گاندي با دهگاهي، مسئول خانه فرهنگ ايران در دهلي‌نو، مقرر شد به مناسبت عيد سعيد غدير خم اين جشنواره فرهنگي و هنري در آذرماه سال جاري برگزار شود.
منصوره حيدر با حضور در خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ايران در دهلي‌نو با دهگاهي مسئول خانه فرهنگ ايران ديدار و گفت‌وگو كرد.
در اين ديدار، منصوره حيدر خواستار همكاري خانه فرهنگ براي اجراي يك سري برنامه‌هاي فرهنگي در جهت معرفي آداب و رسوم و فرهنگ كشورمان در محل ملي ـ هنري اينديرا گاندي شد كه دهگاهي، آمادگي خانه فرهنگ را براي برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري ايران در محل مركز ملي ـ هنري اينديراگاندي اعلام كرد.
در اين ديدار مقرر شد به مناسبت عيد سعيد غدير خم جشنواره فرهنگي و هنري، شامل موسيقي سنتي و محلي ايراني، فستيوال غذاهاي ايراني، نمايشگاه صنايع دستي و نمايش فيلم‌هاي ايراني با همكاري خانه فرهنگ ايران در آذرماه سال جاري برگزار شود.
در اين جشنواره، هيأتي از ايران شامل گروه موسيقي و هنرمندان صنايع دستي براي اجرا و نمايش آثار هنري خود به هند سفر مي‌كنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *