يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳
"اردوغان" خطاب به سران صهیونیست

در صورت حمله به لبنان فکر می کنید ما ساکت می نشینیم؟

جمعه ۵ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 145792
نخست وزير ترکيه تهدید کرد ترکیه هرگونه تجاوز احتمالي رژيم صهیونیستی عليه لبنان را به شدت پاسخ خواهد داد.
در صورت حمله به لبنان فکر می کنید ما ساکت می نشینیم؟
 به گزارش سرویس بین الملل "جهان"،"رجب طیب اردوغان" نخست وزير ترکيه، رژيم صهیونیستی را رژیمی  نامطمئن خوانده و گفت: "عملکرد اين رژيم مشخص و قطعي نيست."

به نوشته"آناتولی" خبرگزاري رسمي ترکيه، اردوغان درباره چشم‌انداز آتي دشمني‌هاي رژيم اسرائيل به سران اين رژيم هشدار داده است.

اردوغان که در بيروت، پايتخت لبنان سخن مي‌گفت، در ادامه اظهاراتش اين سوال را مطرح کرد که آيا اسرائيل فکر می کند که با استفاده از جنگنده‌ها و نفربرهاي پيشرفته خود مي‌تواند وارد لبنان شود و زنان و کودکان بي‌دفاع لبناني را بکشد و مدارس و بيمارستان‌هاي اين کشور را ويران سازد و ما سکوت کنیم؟

اردوغان که جهت يک ديدار رسمي دو روزه با هدف تحکيم روابط سياسي ترکيه و لبنان در در بيروت به سر مي‌برد، حمايت صريح خود و کشورش را از لبنان در قبال فشارهاي غيرقانوني رژيم اسرائيل بر مردم لبنان اعلام کرد.

نخست وزير ترکيه در ادامه تصريح کرد، سکوت نمي‌کنيم و از عدالت تا آن‌جا که بتوانيم با تمام قدرت و امکانات پشتيباني خواهيم کرد. 

اردوغان ، رژیم صهیونیستی را بازنده اصلي حمله  احتمالي اين رژيم عليه لبنان دانست و بر لزوم اتحاد و يک‌پارچگي ميان کشورهاي منطقه در اين دوره حساس تاکيد کرد.

گفتني است، مقامات عالي‌رتبه کشور ترکيه از مخالفان اصلي حمله نظامي رژيم اسرائيل به لبنان هستند و تجاوز سال 2006 اين رژيم را به شدت محکوم کردند.

اين در حالي است که حزب‌الله لبنان نيز به طور رسمي از توانايي جنبش مقاومت براي مقابله با حملات و تجاوزگري‌هاي احتمالي رژيم اسرائيل خبر داده است.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
آيا اسرائيل فکر می کند که با استفاده از جنگنده‌ها و نفربرهاي پيشرفته خود مي‌تواند وارد لبنان شود و زنان و کودکان بي‌دفاع لبناني را بکشد و مدارس و بيمارستان‌هاي اين کشور را ويران سازد و ما سکوت کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود
Iran, Islamic Republic of
حزب الله لبنان براي نابود كردن اسرائيل بسه .

البته اگه اسرائيل اين حماقت و بكنه و به لبنان حمله كنه