دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

تازه ترین‌تصاویر ایرانیان اعدام شده درعربستان

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 223092
او که از ایرانیان محکوم به اعدام است و هر لحظه انتظار اعدام شدن را می کشد، در این فایل صوتی جزئیات محرمانه ای از وضعیت ایرانیان زندانی در عربستان سعودی و نیز عملکرد سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض را فاش کرده است.
تازه ترین‌تصاویر ایرانیان اعدام شده درعربستان
به گزارش  جهان به نقل از شیعه آنلاین، چندی پیش خبری منتشر کردیم تحت عنوان «عربستان سعودی 8 ایرانی را اعدام کرد». بلافاصله پس از انتشار آن خبر، «علی اکبر صالحی» وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تکذیب اجرا شدن حکم اعدام این هموطنانمان، اعلام کرد که با «سعود الفیصل» وزیر امور خارجه سعودی تماس گرفته و اجرای حکم به تعویق افتاده است.

چند روز پیش تعدادی عکس از برخی زندانیان ایرانی اعدام شده، منتشر کردیم. اکنون قصد داریم عکس های دیگری از ایرانیان اعدام شده در عربستان سعودی که جدیدا به دست ما رسیده را منتشر کنیم. این عکس ها نیز مربوط به درون زندان "دمام" در شرق عربستان سعودی است.

در همین حال لازم به ذکر است فایل صوتی یکی از محکومان به اعدام که در زندان عربستان به سر می برد، برای خبرنگار ما ارسال شده، که در صورت نیاز در اختیار مسئولان ذیربط کشورمان قرار خواهد گرفت. او که از ایرانیان محکوم به اعدام است و هر لحظه انتظار اعدام شدن را می کشد، در این فایل صوتی جزئیات محرمانه ای از وضعیت ایرانیان زندانی در عربستان سعودی و نیز عملکرد سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض را فاش کرده است.
             
 

 





 

  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *