چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

دخترها گل کاشتند

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 237196

دختران در چهار رشته علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی نفر اول هستند و پسران تنها در گروه علوم ریاضی و فنی در این زمینه از دختران پیش گرفته اند.

سازمان سنجش امروز اسامي نفرات برتر آزمون سراسري در پنج رشته گروه آزمايشي را اعلام كرد.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، در گروه آزمايشي علوم رياضي و فني محمد الهام احساني‌مقدم از شهر بابل رتبه سوم اين گروه آزمايشي را در آزمون سراسري سال ۹۱ كسب کرد.

در گروه آزمايشي علوم تجربي، فرزانه رحماني از سنندج رتبه‌ اول را به خود اختصاص داد.

در گروه آزمايشي علوم انساني، فاطمه فتاحي از تهران و فاطمه سادات حسيني دهنوي از كرمان نيز رتبه‌هاي اول و سوم را كسب كردند.

در گروه آزمايشي هنر نيز ياسمين قلعه‌نوعي از تهران، شيرين جعفري نسب كرماني از تهران و ميترا موحد از تهران رتبه‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي، فاطمه وليزاده پاشا از بابل و بيتا مهري از اصفهان رتبه‌هاي اول و چهارم اين گروه آزمايشي را به دست آوردند.

دختران در چهار رشته علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی نفر اول هستند و پسران تنها در گروه علوم ریاضی و فنی از دختران پیشی گرفته اند.

به علاوه اینکه از مجموع ۱۵ فرد اعلام شده به عنوان نفرات اول تا سوم ۹ نفر را دختران تشکیل می دهند.
منبع: مهرخانه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *