شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۲۲

زن مدعی دروغین اسیدپاشی دستگیر شد +تصاویر

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 388090
شخصی که سعی داشت به دروغ خود را قربانی اسیدپاشی معرفی کند، با هوشیاری نیروهای امنیتی بازداشت شد.
زن مدعی دروغین اسیدپاشی دستگیر شد +تصاویر
به گزارش جهان، سایت صاحب نیوز نوشت: سه شب گذشته، نیروهای امنیتی زنی را دستگیر کردند که با ادعای دروغ اسیدپاشی به صورتش سعی داشت از فضای شایعات موجود در اصفهان برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده کند.

بر اساس این گزارش این فرد که اهل یکی از روستاهای استان های همجوار اصفهان است و خود و همچنین خانواده اش سطح اجتماعی و فرهنگی پایینی دارند، در حالی که مدرک تحصیلی وی دیپلم می باشد به صورت غیرقانونی در یکی از خوابگاه های دانشجویی خصوصی اصفهان بدون هیچ گونه معرفی نامه اقامت داشته است. قضیه اینگونه است که این شخص سه روز قبل با باندپیچی کردن صورت خود و با توجه به جو شایعات موجود در شهر اصفهان پیرامون جنایات اسیدپاشی با حضور در خوابگاه اعلام می کند که صورت وی توسط افراد ناشناسی که با خودرو از کنار وی عبور می کرده اند توسط اسید مجروح شده و ۴۸ ساعت در یکی از بیمارستان های اصفهان بستری بوده است.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000388/nf00388090-1.jpg

این گزارش می افزاید: این فرد با اطلاع این خبر دروغ به مدیر و اعضای خوابگاه اعلام می کند که جراحت شدید نبوده ولی باید برای انجام پانسمان و اقدامات بعدی به بیمارستان مراجعه کند؛ همچنین از وی خواسته شده تا به هیچ وجه برای اعلام شکایت به مراجع قضایی و امنیتی مراجعه نکرده و برای ادامه ی معالجات از طرف بیمارستان به وی اطلاع داده می شود.

این شخص که سابقه بزهکاری قبلی نیز دارد، طبق اعتراف خودش قصد تظلم خواهی داشته است که با انجام سری اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

این قضیه نشان از سوء استفاده ی شدید جریان های خاص از شایعات در مورد اسیدپاشی در اصفهان است، جریان هایی معاند ضد انقلاب و همچنین جریان های سازمان یافته و متاسفانه بعضی از جریان های داخلی و همچنین تعدادی از اراذل و اوباش؛ لذا از مردم هوشیار اصفهان و همه ی ملت شریف ایران تقاضا می شود به شایعات بی اساس توجه نکنند تا مسئولین قضایی و امنیتی کشور بتوانند با جدیت و سرعت تمام به این پرونده رسیدگی کنند و مجبور نشوند قسمتی از وقت و انرژی خود را صرف کنترل شایعات در این مورد هدر بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شایان
بیچاره راست میگه اینقدر چهرش زشته که پنداری نیم کیلواسیدروصورتش پاشیدن
نسل اول
خب طبیعی است که دراین شرایط هر خلافکاری دنبال منافع خودشه و احتمالا این خانم هم می خواسته با مظلوم نمایی و واردشدن به فضای دانشجویی و تحریک احساسات آنها کاسبی کنه و پولی به جیب بزنه!
کاملا مشخصه که این جریان سازی توسط گروه های خاصی از خارج هدایت و متاسفانه عده ای نیز از داخل به ان دامن می زنند والبته جریانات چپ بدنبال بهره برداری خود از این ماجرا هستند تا مذهبی ها رو گوشه نشین کنند .
اصولا منافع بعضی از اقازاده ها در فتنه و اغتشاشات نهفته است
حاجی به چهره ناموسه مردم چی کار داری،بی ادب
مهدی.
حالا باید اسید بریزن روش تا دفعه بعد بفهمه که جامعه الان نیاز به آرامش داره تا لوس بازیه امثال این ....! شما بگید چی باید بهش گفت.
لوس بازی کجا بوده برادر من؟!! طرف کاملا آگاهانه این سناریو رو بازی کرده. چه دلیلی داره بین این همه جا صاف بره تو یه خوابگاه دانشجویی لوس بازی دربیاره؟
محموددد
Iran, Islamic Republic of
برادر مهدی تو هم که داری بوی اسید میدی!!!!
یحیی
لارشخورها درحال بازسازی صحنۀ بازی های کثیف گذشته خود مانند بازی ،سعیده پورآقایی وندا آقاسلطان وامثالهم هستند اما کور خوانده اند زیرا ملت بیداراست وازنفاق بیزار .
مجید مجد
جریان داره این موضوع زیر سر بعضی هاست
همونایی که گیر دادن و تهمت می زنن که اسید پاشی کار آمران معروفه
چه طرفدارهای خفنی داری جهان همه راحت بفکر انتقام اسیدی هستند! اگر کسی مشکل روانی داره نباید خشونت ببینه- راستی چرا مدیر خوابگاه که اسم این خانم در لیست دانشجوها نیست این خبر باور و پحش کرده؟
به خدا کسانی که میلیاردها دلار از بیت المال را به غارت بردند جرمشان از این روانی اسید پاش بیشتر است
فاطمه
باید اینطور آدما روبکشیم
Iran, Islamic Republic of
اینها همش زیر سر افساد ... پلید هست
سیحون
Iran, Islamic Republic of
خوب یعنی که چی ؟
یکی اومده خواسته از این نمد کلاهی برای خودش بدوزه ...
Iran, Islamic Republic of
باید اشد مجازات در مورد این فرد اجرا شود تا کسی به خودش اجازه ندهد که جو کشور را خراب نماید در زمانی که فراریان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی منتظر این فرصت هستند باید با این شخص و امثال خود به شدت برخورد شود.
یعنی چطوری می خواسته بعد که صورت سالمش رو توجیه کنه؟ واقعا من تو کار این خلق مونده ام!
United States
اینها یک جریان ضد اسلامی و ایرانی است چرا در تلویزیون نشان نمی دهند تا مردم دقیق متوجه شوند
United States
اب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا می خونه
اوضاع که شیر توسیر بشه قورباغه هم هفت تیرکش میشه
Switzerland
خودت میگی یک فرد از خانواده پایین و بی سواد بوده حالا جریان خاص دیگر چیست.
Switzerland
هنر کردند دستگیرش کردند اسید پاش رو دستگیر کنید نه اینها ننه مرده ها رو