سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

آموزش تخصصي برگزيدگان بخش پويانمايي جشنواره رويش

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 73682




مسئول باشگاه فيلمسازان جشنواره رويش گفت: كارگردانان 10 اثر برگزيده پنجمين جشنواره فيلم رويش به صورت رايگان در دوره‌هاي تخصصي آموزشي مركز مطالعات انيميشن حوزه هنري پذيرفته خواهند شد.


به گزارش سرويس فرهنگي‌هنري برنا به نقل از ستاد اطلاع‌رساني جشنواره رويش، علي قرباني گفت: از ميان آثار راه يافته به بخش مسابقه پويانمايي، 10 كارگردان به انتخاب و معرفي هيئت داوران مجوز حضور در دوره‌هاي مقدماتي و پيشرفته انيميشن را به دست خواهند آورد
وي در ادامه افزود: كليه هزينه‌هاي دوره‌هاي آموزشي برعهده دبيرخانه دائمي جشنواره است و از توليد بعدي اين فيلمسازان نيز به عنوان كار عملي دوره آموزشي حمايت خواهد شد.
قرباني اين دوره‌ها را در ادامه رويكرد آموزشي جشنواره رويش كه قبلا در دو بخش مستند و داستاني با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي در مناطق مختلف كشور آغاز شده بود دانست و افزود: دريافت مدرك علمي معتبر از مركز مطالعات و توسعه انيميشن حوزه هنري از نكات مثبت اين دوره‌ها خواهد بود.
مسئول دبيرخانه دايمي جشنواره رويش بيان داشت: مركز انيميشن حوزه هنري در حال حاضر با برخورداري از پيشرفته‌ترين امكانات تخصصي و بهره‌گيري از آخرين روش‌هاي علمي اين رشته در زمينه‌هاي آموزشي و توليد گام‌هاي مثبت فراواني برداشته است.
برگزيدگان پنجمين جشنواره فيلم كوتاه ديني رويش 12 آذرماه در آيين پاياني اين جشنواره در مشهد مقدس مشخص خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *