شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

روز قدس نماد اقتدار ایران اسلامی در دنیاست

جمعه ۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 183311
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شواری اسلامی گفت: روز قدس نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.
به گزارش مهر عباس رجایی شامگاه سه شنبه با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: مردم آزادیخواه جهان سالهاست با تأسی از فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران درراهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده و انزجار خود را از ظلم و ستم فاسقان زمان علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز مبنای اتفاقات بزرگ جهان است و آزادیخواهان دنیا، ایران را الگوی اقدامات خود قرار داده اند.

نماینده مردم اراک و کمیجان گفت: بیداری اسلامی به وقوع پیوسته در دنیای امروز به پشتوانه انقلاب مردم ایران در سال ۵۷ در حال شکل گیری است و این افتخار بزرگ ایران و ایرانیان است.

رجایی در ادامه با اشاره به جایگاه والای ایران اسلامی در دنیا بیان داشت: ایران در شرایطی به قدرت منطقه تبدیل شده که دشمنان بدخواه نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی به خیال باطل در بستن دست و پای ایرانیان فروگذار نکرده و تحریمهای به اصطلاح خود فلج کننده ای در قبال این سرزمین عملیاتی کردند.

وی ادامه داد: امروز افتخار آن داریم که ایران اسلامی با اتکا به خدا و پشتوانه جوانان غیور و دانشمند خود توانسته تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده و در راستای توسعه اقتصادی و علمی به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه ایران امروز قادر به تامین غذای ۱.۵ میلیارد نفر از جمعیت دنیاست بیان داشت: اجرای دقیق برنامه ها در قالب برنامه های ۵ ساله سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور به راحتی این امر را محقق خواهد ساخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *