جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۲
تبلیغات برای اکران یک فیلم حاشیه دار ادامه دارد

"مارمولک 2 "در راه است ؟!

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 84931
در حالی که برخی رسانه ها  برای حضور فیلم " پاداش "ساخته کمال تبریزی درجشنواره فیلم فجر مانور تبیلغاتی فراوانی را انجام می دهند یک منبع آگاه در این زمینه گفت :که مشکلات فراوانی برای نمایش این فیلم در جشنواره وجوددارد. 

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر جهان، مهدی کریمی تهیه کننده فیلم "پاداش" در گفت وگو  با خبر گزاریها از حضور این فیلم در جشنواره فجر خبر داده است ولی برخی منابع آگاه معتقدند با توجه به مضمون جنجال برانگیز ,این فیلم  شانس کمی  برای نمایش در جشنواره دارد.

گفتنی است فیلمنامه "پاداش توسط "محمد رحمانیان "نویسنده فیلم جنجالی "کتاب قانون "به نگارش در آمده است، كه داستان مردي است كه به سفر حج مي‌رود و اتفاقاتي براي او مي‌افتد كه باعث تغيير نگاهش مي‌شود. 

صاحب نظران پیش بینی می کنند حواشی و جنجالهایی که بر سر فیلم "مارمولک "ساخته دیگر تبریزی و فیلم "کتاب قانون "پیش آمد برای این فیلم نیز تکرار شود .

در «پاداش»، حسن معجوني، آتيلا پسياني، صابر ابر، بهمن زرين‌پور، آشا محرابي، رضا بهبودي، روح‌الله حق‌گوي لسان، اصغر نقي زاده، بهنام وطن و مرحوم احمد آقالو ايفاي نقش كرده‌اند. 

اين فيلم سينمايي قرار است پس از اكران عمومي به صورت سريالي 4 قسمتي از تلويزيون پخش شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر همین فیلم رو ده نمکی می ساخت اشکال که نداشت هیچ کلی هم ازش تقدیر می شد . . .‏
Iran, Islamic Republic of
فیلم های ده نمکی هم بی اشکال نیست ولی فیلم های کمال کجا ؟ فیلم های مسعود کجا؟