جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
علی‌رغم انتخاب قطعی"مظفری‌زاده" به عنوان داور دربی

نبی:داور بازی استقلال و پرسپولیس فردا معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 93913
در شرایطی که محافل خبری شب گذشته از انتخاب قطعی "سعید مظفری‌زاده" برای قضاوت دربی پایتخت خبر داده بودند دبیرکل فدراسیون فوتبال این خبر را رد کرد و مدعی شد هنوز داور دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب نشده است.
  محافل خبری یکشنبه شب اعلام کردند پس از جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال، قرار شد قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس به عهده " سعید مظفری‌زاده" سپرده شود تا او پس از " محسن ترکی" این دیدار حساس را سوت بزند. 

 شبکه ایران، با انتشار این خبر در رسانه‌های گروهی مسوولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند برای به وجود نیامدن حاشیه‌های احتمالی فعلا از ذکر نام داور دربی خودداری کنند تا مشکلی برای داور این بازی به وجود نیاید.

بر همین اساس دبیر کل فدراسیون فوتبال خبر منتشر شده در این باره را رد کرد و در این باره توضیح داد:«اعلام نام داور دربی پرسپولیس و استقلال به روز سه شنبه موکول شد تا بررسی بیشتری در این خصوص صورت گیرد.»

مهدی محمد نبی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه ایران در این باره گفت:« تاکنون به هیچ عنوان کسی را برای داوری در این بازی حساس مشخص نکرده‌ایم و سه شنبه به طور قطعی نام داور بازی را اعلام خواهیم کرد.»

با این حال یکی از اعضای شاخص فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه ایران گفت:« به احتمال 99 درصد "سعید مظفری‌زاده" این بازی را قضاوت خواهد کرد چرا که وی در طول رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است و هیچ یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص حضور وی در این بازی به عنوان داور موضع منفی‌ای ندارند."

گفتنی است "سعید مظفوری زاده" قضاوت دیدار پرسپولیس - سپاهان را در لیگ هفتم قضاوت کرد که در آن بازی وی 7 دقیقه وقت اضافه درنظر گرفت که در واپسین ثانیه این بازی در وقت‌های اضافه تیم فوتبال پرسپولیس گل برتری را به ثمر رساند که به واسطه این گل تیم فوتبال پرسپولیس پس از هفت سال مجددا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

عملکرد "مظفری‌زاده" در این بازی با واکنش تند مسوولان سپاهان اصفهان روبه رو شد اما کمیته داوران از وی به شدت دفاع کرد تا همچنان بحث درباره قضاوت وی در آن بازی باقی بماند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *