شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۳

تحلیل مضحک مهدی خزعلی از روز قدس!

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 133523
مهدی خزعلی که چند روز پیش خواستار پیوستن گروهک تروریستی منافقین به جمع حامیان میرحسین موسوی شده بود، عدم حضور آشوبگران در راهپیمایی روز قدس را نشانه مظلومیت یاران امام حسین (ع) دانسته است!
به گزارش شبکه ایران، فردی که خود را دوست اعضای گروهک تروریستی منافقین خوانده و از آن‌ها خواسته بود تا به جریان آشوب و حامیان میرحسین موسوی بپیوندند، از عدم حضور سران فتنه و حامیان این جریان در راهپیمایی روز قدس به شدت انتقاد کرده است.

مهدی خزعلی که برخی افراد او را از اعضای رسمی انجمن حجتیه می‌دانند، در یادداشتی که در وبلاگش منتشر کرده، در ادعای جالب، خالی بودن خیابان‌های تهران از آشوب را نشانه غربت امام حسین (ع) و یارانش دانسته است!

خزعلی ضمن مطرح کردن این ادعای عجیب و بامزه، نوشته است: روز قدس گذشت، از اصلاح طلبان و جنبش سبز خبری نبود، در خیابان‎‌های تهران غربت مسلم ابن عقیل را درک کردم. اهل کوفه و روسای قبائل که با مسلم بیعت کرده بودند در خانه نشستند؛ مسلم تنهای تنها، بی یار و یاور، در کوچه های کوفه سرگردان بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آحه جهان تو که یک روده راست تو شیکمت نیست.
چقدر دورغ چقدر دورغ...
خدا بیدارتون کنه زودتر.
Iran, Islamic Republic of
فقط تحليلهاي شما عالي است؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اولا اینکه نیازی به دعوت ایشان برای پیوستن منافقین به جنبش سبز نبود و این گروهک خیلی وقته عضو جنبش سبز هستند. ثانیا حالا مسلم این وسط کی بوده ؟ لابد کروبی!
مگه قول نداده بود به احترام پدرش حرف نزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
اين بابا هم خواسته تو اين گیر و دار يه چيزي گفته باشه . دلش را نشكونيد .
Iran, Islamic Republic of
خدا به باباش صبر بده ...
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال این آقازاده سوخت. واقعا خیلی بدبخت است که پدرآنچنانی را گذاشته وبه دامن فتنه گران اویزان شده است.
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه آخه مردک مگه تو و امثال اصلا حرمتی هم برای امام حسین و مسلم ابن عقیل هم قائل هستید؟؟ هنوز 9 در یادمان نرفته که شان امام حسین را چگونه حفظ کردید!!.
Iran, Islamic Republic of
.... مهدی خزعلی چند صباحی است که در مسنجر " بیلوکس" که عموما ایرانیان در اتاقهای چت آن هستند چت رومی را برای خود به نام dr.mahdi khazali راه اندازی کرده و یک روز درمیان در این اتاق چت سخنرانی و پاسخگویی به سوالات را انجام میدهد و باطرح مواضع مختلف سیاسی با افراد وارد بحث میشود گاها مطالب مضحکی مطرح میکند که شنیدنش خالی از لطف نیست.. بد نیست صداشو ضبط کنین..
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی ادعای کسی بودن چقدر مفت شده مورچه هم ادعای قهرمان سنگین وزنی می کنه
Iran, Islamic Republic of
خدايا بيماران رواني و مريضهاي عقلاني را شفا بفرما.
Iran, Islamic Republic of
متوهم یک بیمار است نه یک مجرم !
Iran, Islamic Republic of
خدا جهان رو شفا بده