جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

فروش ۲۰۰۰ میلیاردتومان ازاملاک بانک ملی

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 383427
مدیرعامل بانک ملی از فروش ۲ هزار میلیارد تومان املاک و سهام این بانک تا پایان سال خبر داد.
به گزارش جهان؛ عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه‌ریزی برای فروش اموال و دارایی‌های بانک ملی در سال جاری،‌ اظهارداشت: بر این اساس هزار میلیارد تومان ملک از طریق مزایده و هزار میلیارد تومان سهام در بورس تا پایان سال عرضه خواهد شد.

به گزارش فارس، در همین راستا بانک ملی لیست املاک و ساختمان‌های خود را منتشر و اعلام کرد: دریافت اسناد مزایده (برگه‌های شرایط شرکت در مزایده ) و تسلیم پیشنهادات خود تا ساعت ۱۲ روز ‌شنبه ۱۳۹۳/۷/۵ در استان ها و ساعت ۱۲ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۳/۷/۹ ارائه کنند.

بانک مرکزی در راستای خروج بانک‌ها از فعالیت‌های بنگاه‌داری و پرداختن و کسب درآمد از عملیات و خدمات بانکی بانک‌ها را موظف به واگذاری بنگاه‌‌های اقتصادی خود کرده است. بر این اساس بانک‌ها نمی‌توانند بیش از ۴۰ درصد از دارایی‌های خود را به فعالیت‌های غیربانکی اختصاص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
United Kingdom
تور و خدا یک اقدام جدی در این زمینه لازم است چون بعضی از این دارایی ها سالها است بدون استفاده و راکد مانده، اینها را بفرشید اینها سرمایه راکد اند
نمونه : اردستان