جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

روایت سینما در مجموعه جدید شکرستان

يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 302426
تهیه کننده شکرستان با اشاره به آماده شدن قصه جدید مجموعه ظرف ۴ ماه آینده گفت: قصه به گونه‌ای طراحی شده است که داستان سینما در مجموعه «شکرستان» این بار روایت می‌شود.
به گزارش جهان، سید مسعود صفوی رئیس مرکز انیمیشن حوزه هنری در گفت و گو با فارس درباره تولیدات جدید مجموعه شکرستان توضیح داد: در سری جدید این مجموعه ۱۵ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای طراحی شده است که توسط نویسنده در حال نگارش است.

وی درباره قصه این بخش از مجموعه توضیح داد: قصه خاصی در این مجموعه در نظر گرفتیم و به نوعی می‌توان گفت داستان سینما در شکرستان این بار روایت می شود. با آماده شدن قصه ظرف چهار ماه آینده وارد تولید می‌شویم.

تهیه کننده شکرستان درباره کاراکترهای مجموعه توضیح داد: باید نگارش قصه تمام شود اما در شراط فعلی و با سیناپس‌هایی که آماده شده است هنوز کاراکتری به مجموعه اضافه نشده و با همان کاراکترهای قبلی قصه پیش می‌‌رود.

صفوی درباره فضاسازی جدید مجموعه گفت: در سری جدید بنا به قصه‌ای که روایت م‌شود نیاز به فضاسازی و بک گراند جدید خواهیم داشت که احتمالا حدود ۸ ماه به طول می‌انجامد.

وی درباره استقبال مخاطب از مجموعه در شبکه نمایش خانگی گفت: دو مجموعه قبلی با استقبال خوب مخاطب مواجه شد در این راستا شبکه پویا هم در تبلیغ مجموعه به ما کمک کرد. سری جدید مجموعه برای توزیع در شبکه نمایش خانگی به زودی انجام خواهد شد .

بنابراین گزارش، مجموعه شکرستان به کارگرانی بابک نظری و سعید ضامنی از تولیدات حوزه هنری و مرکز صبا به شمار می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *