سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بهت و حیرت خبرنگاران خارجی ازحضور مردم

شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 208223
بهت و حیرت خود را از حضور مردم در خیابان‌ها اعلام کرد و افزود که تاکنون در هیچ جای دنیا چنین مسئله‌ای را شاهد نبوده است
به گزارش فارس، حضور گسترده مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرنگاران خارجی را شگفت‌زده کرد.

همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تعداد زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی مسیر‌های منتهی به خیابان آزادی تهران مشغول پوشش خبری مراسم امروز هستند.

۲۰۰ خبرنگار خارجی و ۱۵۰۰ خبرنگار داخلی، عکاس و تصویر‌بردار در تهران و اکثر شبکه‌های صدا و سیما از جمله ۳۰۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام‌جم در تهران و تمام استان‌های کشور در مسیر‌های راهپیمایی، مراسم ۲۲ بهمن را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

یکی از خبرنگاران خارجی در گفت‌و‌گو با فارس، بهت و حیرت خود را از حضور مردم در خیابان‌ها اعلام کرد و افزود که تاکنون در هیچ جای دنیا چنین مسئله‌ای را شاهد نبوده است.

وی حضور مردم در خیابان‌های شهر تهران را به دلیل دلبستگی آنها به نظام و کشورشان دانست و گفت که مردم ایران بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از انقلاب‌شان هنوز هم پای ارزش‌های خود مانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *