جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۵
۴

تخریب‌‌‌نمایشگاه دفاع مقدس‌‌دانشگاه‌‌آزاد‌ رباط کریم‌‌

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 449226
باخبر شدیم صبح امروز به دستور ریاست دانشگاه آزاد واحد رباط کریم بدون هماهنگی با مسولین بسیج دانشگاه اقدام به جمع آوری نمایشگاه یا بهتر است بگوییم اقدام به تخریب نمایشگاه شده است.واقعا اینجاست که باید گفت :شهدا شرمنده ایم…!
تخریب‌‌‌نمایشگاه دفاع مقدس‌‌دانشگاه‌‌آزاد‌ رباط کریم‌‌
به گزارش جهان به نقل از افکار، باخبر شدیم صبح امروز به دستور ریاست دانشگاه آزاد واحد رباط کریم بدون هماهنگی با مسولین بسیج دانشگاه اقدام به جمع آوری نمایشگاه یا بهتر است بگوییم اقدام به تخریب نمایشگاه شده است. واقعا اینجاست که باید گفت :شهدا شرمنده ایم…!

در این اقدام همانگونه که در تصویر نمایان است به تصاویر شهدا بی حرمتی شده است.

تصویری قبل از این بی احترامی

تصویر بعد از این اقدام به تخریب

پیرو این اقدام ناشایست، روح الله قربانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم طی تماس با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس فضا سازی جالبی انجام شده بود. با مسوولین دانشگاه هماهنگ شده بود که همین فضاسازی را برای عید غدیر و ماه محرم ادامه داده و تنها نسبت به این دو مراسم تغییراتی ایجاد کنیم. پرچم اسرائیل غاصب هم زیر پای بچه های دانشگاه کار گذاشته شده بود.

قربانی در ادامه افزود:به مناسبت عید غدیر فضاسازی را تغییراتی دادیم . کم کم داشتیم برای ایام محرم خودمان را اماده می کردیم که به طور وحشیانه ای فضاسازی به دستور رئیس دانشگاه جمع آوری و کاملا تخریب شد.

وی یاداور شد که برای زدن پرچم اسرائیل مشکلات زیادی برایشان ایجاد کرده بودند و پرچم امریکا را اصلا اجازه نداده بودند که نصب کنند.

گفتنی است این نمایشگاه با معرفی و درخواست کتبی معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان تهران ایجاد شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چهره نفاق روز بروز بيشتر نمايان مي شود
کاظم
ابو جهل ها انگشت در گوش ميکردند تا صداى پيامبر خدارا نشنوند والان فکر ميکنند با اين کارها ميتوانند ياد شهدا وراهشان را از بين ببرند
لبيک يا حسين
رئیس این دانشگاه عکس شهدا را دید و عکس شهدا عمل نمود.
واقعا یه عده از مسئولین این ... مزدور بی جیره و مواجب آمریکا هستند!