جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

۱۱۰ خواستار محاکمه علنی مهدی هاشمی

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 387126
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: پس از اعلام شکایت وکیل مهدی هاشمی از امضا کنندگان نامه درخواست علنی شدن دادگاه موکش، تعدادی از نمایندگان مصرانه این نامه را امضا کردند.
به گزارش جهان؛ حمید رسایی در گفتگو با «نسیم» افزود: این نامه که در ابتدا به امضای ۷ نفر و سپس به امضای ۳۰ نفر رسیده بود، اکنون پس از این اقدام وکیل پرونده مهدی هاشمی، تعداد آن به ۱۱۰ امضا رسید. طیف های مختلفی از نمایندگان نامه را امضا کردند و البته عده زیادی هم معتقد بودند به دلیل حفظ حرمت افراد و برخی چهره های صاحب نام نباید محتویات پرونده علنی شود چرا که گناه پسر را نباید به نام پدر نوشت.

نماینده تهران گفت: از قاضی محترم درخواست کرده ایم از آنجا که فیلم کل جلسات دادگاه‌های مهدی هاشمی موجود است، پس از علنی کردن دادگاه نامبرده، از ابتدای دادگاه و قرائت کیفرخواست تا دفاعیات وی به اطلاع عموم برسد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: متأسفانه برخی تلاش می‌کنند تا این دادگاه را سیاسی جلوه دهند که علنی شدن دادگاه واقعیت را نشان می دهد.
https://jahannews.com/vdcewf8xpjh8vzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewf8xpjh8vzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ظاهرا زور آن یک نفر بر این 110 نفر هم می چربد !!