جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷

روایت آیت الله خاتمی از ترویج مانتوهای کوتاه و سکوت مسئولین!

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 120284
ای کاش فقط درک نمی کردند!آنچه درد ما را تشدیدتر می کند، این است که برخی تفکر دیگری دارند.فکرشان این است که باید جامعه را آزاد بگذاریم. یعنی هر کس خواست با حجاب باشد و هر کس نخواست هر پوششی که دلش خواست داشته باشد. این تفکر خطرناک است. این دقیقا لیبرالیسم فرهنگی است.
آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگویی ضمن اعتراض به بدحجابی موجود در جامعه، وضعیت ایجاد شده را بدلیل افراط و تفریطهای سی سال اخیر دانسته است.

به گزارش سرویس سیاسی جهان،آیت الله خاتمی در این گفتگو عنوان کرده است که در یک دوره ای علیه بدحجابها تظاهرات می کردند و عجیب است که برخی فراری های کنونی از همان افراد بودند و امروز  مقدسات را انکار می کنند. بعد هم در برهه ای آمدند و گفتند فقط کار فرهنگی باید کرد.

 وی در ادامه می افزاید:  الان هم متاسفانه بعضی ها فکر می کنند فقط با کار فرهنگی می شود مشکل را حل کرد. در حالی که منطق امام صادق (ع) این است که باید کار فرهنگی با کار اجرایی با هم پیش برود. کار اجرایی و کار فرهنگی باید با هم باشد.

خاتمی در ادامه می گوید:من از این وضعیت فرهنگی کشور، به خصوص در عرصه حجاب، احساس خطر می کنم.حمله آمریکا وحشتناک نیست،ملت را آبدیده تر می کند،حمله نظامی وحشتناک نیست.آنچه از درون این ملت را پوک می کند این ابتذال است.

وی همچنین در ادامه این گفتگو عنوان کرده است که چندی پیش یکی از مسئولین آمریکایی گفته بود که ما در ترویج مانتوهایی که در ایران هست باید تلاش کنیم! این برای پیشبرد ما بسیار مهم است!

همچنین یکی از نویسندگان اسلام ستیز فرانسوی هم گفته بود آمریکا برای مبارزه با انقلاب ایران لازم نیست ایران را بمباران کند،فقط کافی است مانتوهای کوتاه را ترویج کند!  

همچنین وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولین اجرایی این خطر را درک نمی کنند؟ می گوید:

ای کاش فقط درک نمی کردند!آنچه درد ما را تشدیدتر می کند، این است که برخی تفکر دیگری دارند.فکرشان این است که باید جامعه را آزاد بگذاریم. یعنی هر کس خواست با حجاب باشد و هر کس نخواست هر پوششی که دلش خواست داشته باشد. این تفکر خطرناک است. این دقیقا لیبرالیسم فرهنگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مخواهنددر ایران آندلس درست کنند اما کور خوانده اند
Iran, Islamic Republic of
آقا سيد خودت رو خسته نكن تا ... ها هستند كسي به حرف شما گوش نميكنه
Iran, Islamic Republic of
خاتمي يادش رفته كه مانتوي كوتاه از دوران خودش مد شد تا زمان رفسنجاني كسي حق نداشت مانتوي كوتاه بپوشه از دوران خاتمي مانتوي كوتاه و تنگ مد شد و به طور گسترده در تمام مغازه هاي مانتو فروشي رواج يافت همينطور از دوران ايشون بعضي هنرپيشه ها پا به عرصه هنر سينما گذاشتند
Iran, Islamic Republic of
بميرم چقدر خاتمي از مانتوي كوتاه بدش مياد از قبلم بدش مي اومد از بس بدش مي اومد از سال80 به بعدانقدر به وفور شاهد مانتوهاي كوتاه وتنگ بوديم ببخشي آرايش غليظ و يادم رفت ضمنا ايشون يادشون رفته كه بيشتر پيروان جنبش سبز و كساني كه به قول ايشون به اسم زيباي ميرحسين موسوي راي دادن اين تيپي بودن
Iran, Islamic Republic of
بابا این خاتمی اون خاتمی نیست ، این آقای سید احمد خاتمی هست که دلسوزی میکنه و اون آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور قبلیه ! چه جوری خبر میخونید ! عجب بابا !!! همینجوری هم به بعضیا رای دادید دیگه !!!
Iran, Islamic Republic of
درد ما فقط مانتوی کوتاه نیست .
جمع کردن مانتوی کوتاه کاری نداره به شرطی که برنامه داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر ما خواب باشیم از ایران هم آندلس می سازند...