سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۶

جلسه اضطراري درباره «پنج كيلومتر تا بهشت»

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 181764
در حالي كه سازندگان سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» برپايي جلسه درباره اين سريال را تأييد كرده اند، مدير شبكه سه سيما با رد اين خبر، گفت: اين سريال قبلا در معاونت سيما توليد شده و الان هم تغييري در محتواي سريال ايجاد نخواهد شد، چون زمان اين كارها نيست.

علي‌اصغر پورمحمدي در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاري جلسه اضطراري براي رفع نواقص سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» گفت: اصلا چنين جلسه‌اي براي اين سريال برگزار نشده است و سريال روال طبيعي توليد خود را سپري مي‌كند.

وي درباره تغيير در محتواي باقيمانده سريال نيز اظهار داشت:‌ تغييري هم در محتواي سريال ايجاد نخواهد شد، چون زمان اين كارها نيست. چهار روز ديگر ماه رمضان تمام مي‌شود و ديگر نمي‌توان كاري انجام داد، اين سريال قبلا در معاونت سيما توليد شده و الان هم وقت تغيير نيست.

مدير شبكه سه سيما در پاسخ به اين سوال كه سريال مناسبتي امسال اين شبكه نسبت به سال‌هاي گذشته با افت همراه بوده، دليل اين افت چيست؟ تصريح كرد: قبول نداريم كه سريال امسال شبكه سه افت داشته است و ما هم از اين سريال دفاع مي‌كنيم.

پورمحمدي درباره دلايل دفاع شبكه سه از سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» نيز توضيح داد:‌ اين سريال يك قصه جذاب و ديني است، متن، بازيگر و كارگرداني خوبي دارد و با نوآوري در مضامين خود همراه بوده است.

وي در پايان درباره خبري كه روزنامه «باني فيلم» از قول تهيه‌كننده سريال منتشر كرده، گفت:‌ نتايج نظرسنجي امسال هنوز نيامده است ولي ما پيش بيني مي‌كنيم كه با ميزان مخاطبان خوبي روبرو باشيم.

به گزارش فارس، نكته جالب در مورد انتشار خبر برگزاري «جلسه اضطراري» درباره اين سريال است كه طبق روال هميشگي مديران سيما تمايلي براي رسانه‌اي شدن آنها ندارند. صبح امروز «داوود هاشمي» تهيه‌كننده اين سريال در گفت‌وگو با روزنامه سينمايي باني فيلم (كه با تعامل با تهيه‌كننده سريال و به قصد تكذيب خبر جلسه اضطراري و تأييد محتواي سريال وارد عمل شده بود) اساسا برپايي اين جلسه را تكذيب كرد اما سازندگان اين سريال گويا در گفت‌وگو با روزنامه «هفت صبح» بر برپايي جلسه‌اي در اين خصوص صحه گذاشته‌اند.

روزنامه «هفت صبح» با تأييد اين كه يكي از معترضان به اين سريال «عزت‌الله ضرغامي» بوده، خبر «خبرگزاري سينماي ايران» را تأييد كرده و نوشته است كه «ضرغامي» به «عليرضا برازش» مأموريت حل اين مشكل را داده است.

اين روزنامه نوشته است: بر اساس پيگيري خبرنگار ما، سازندگان سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» مدعي شدند كه هر سال جلسه بررسي محتواي سريال‌هاي ماه رمضان با حضور مديران عالي رتبه صداوسيما برگزار مي‌شود و جلسه‌اي كه خبر آن منتشر شده، اضطراري نبوده و بخشي از روند هميشگي بررسي كيفي و محتوايي آثار تلويزيوني است»

تماس خبرنگار فارس با سازندگان سريال نيز راه به جايي نبرد و گويي تهيه‌كننده سريال به واسطه انعكاس نظرات منتقدان و كارشناسان عليه اين كار، با اين خبرگزاري قهر كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این فیلم اصلا قصه نداره اگرداشت که 16 روز مانه رمضان گذشته هنوز یک شب از فیلم رفته
Iran, Islamic Republic of
بدترین سریالهای ماه رمضان در تاریخ صدا و سیما!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سریال خوبی نیست
این سریال برای من مشکل پسند صرفا جنبه ی سرگرمی داره ، قرار نیست همیشه و همه جا نکات دینی مطرح بشه
خیلی خیلی سریال بی خودیه
نتايج نظرسنجي امسال هنوز نيامده است ولي ما پيش بيني مي‌كنيم كه با ميزان مخاطبان خوبي روبرو باشيم!!!!!
آقای پور محمدی نکنه این مطلب رو آیدا خانم بهتون رسوندن؟!!!