سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

سپرده وام خواه ممنوع است

شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 186660
قائم مقام بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سپرده وام خواه کاملا ممنوع است، یکی از دلایل برخورد با بازار غیرمتشکل پولی را کنترل و نظارت مخاطرات بانکی اعلام کرد.

به گزارش مهر سیدحمید پورمحمدی با تاکید بر اینکه سپرده وام خواه کاملا ممنوع است، گفت: بانکها باید دریافت سپرده برای پرداخت تسهیلات به مردم را متوقف کنند.

قائم مقام بانک مرکزی تاکید کرد: اینکه برخی از بانکها اعلام کنند که برای پرداخت تسهیلات پول خود را نزد ما سپرده گذاری کنید تا به صورت جدولی به سپرده گذار تسهیلات پرداخت شود، ممنوع است.

وی دلیل برخورد با بازار غیرمتشکل پولی توسط بانک مرکزی را برخورد با اینگونه مخاطرات عنوان و تصریح کرد: کنترل و نظارت در این زمینه توسط بانک مرکزی دقیق تر خواهد شد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: هر بانکی که به این نحو عمل، مخاطرات را وارد سیستم بانکی و آن را به جامعه تحمیل کند، حوزه نظارت بانک مرکزی با چنین بانکهایی برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا ببخشيد بانك ... سه ميليون تومان از من گرفت و10 ميليون تومان وام با بهره حدود 50 درصدي داد تازه فرمودند سه ميليون تومان شما بايد تا اخر تسويه حساب يعني پنج سال اينده نزد بانك باشد حالا من به كي بايد شكايت كنم آقاي پور محمدي كجا شكايت كنم !!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا
این آقای پور محمدی اگه راست میگه چرا یه مرجع رسیدگی (با دل و جرأت) معرفی نمی کنه.
کدوم برخورد
اولا این اولین باری نیست که این حرف ر وزدن
دوما این حرفا رو نگن بهتر
چند روز پیش با برادرم رفتیم به موسسه ... که به همراه 4 موسسه مالی دیگه با قراردادن مقداری از سرمایه نزد بانک مرکزی زیر نظر این بانک رفتن
و برای وام صحبت کردیم
در شرایط وامش یک ضامن کارمند نیاز داشت
برادرم گفت که این شرط را که در تلویزیون مسئولین بانک گفتند نیاز نیست و....
جالب بود
فکر میکنی چی جواب داد
دقیقا به همین نکته اشاره کرد و گفت:همین شرط سپرده برای وام رو خیلی وقت گفتن نباید باشد اما کی بهش توجه میکن
من خودم و ....
خب وقتی این جواب را بهمون داد دیگه دست از پا دراز برگشتیم
بفرمایید بانک مسکن ممنوع دیگه!!!