جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

گفتگوی کروبی و مرتضوی حاشیه ساز شد + جوابیه

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 100862
جهان نيوز: گفتگو و احوال پرسی گرم مهدی کروبی و سعید مرتضوی در حاشیه مراسم ختمی در تهران، تعجب حاضران را برانگیخت.

به گزارش جهان، عصر شنبه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی، مجلس ختمی برگزار شد که شیخ مهدی کروبی و سعید مرتضوی از حاضران در این مجلس بودند.

بنابراین گزارش، در بدو ورود مرتضوی به این مراسم، مهدی کروبی با وی احوال پرسی گرمی نمود بطوریکه روبوسی این دو نفر شگفتی حاضران را نیز برانگیخت.  

تعجب حاضران از این بابت بود که چندی پیش مهدی کروبی در نامه ای سرگشاده ضمن بزرگنمایی مسائل زندان کهریزک، با لحنی به ظاهر عصبانی بدترین تهمت ها را به نظام منتسب کرده بود.


به دنبال انتشار این خبر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جوابیه ای صادر نمود.

در این جوابیه آمده است:
1- آقای مرتضوی برای شرکت در مراسم ختم مادر یکی از همکاران خود روز شنبه 1388/12/15 در مسجد نور حاضر و زمان حضور ایشان تقریبا اواخر این مراسم بوده است و حسب اطلاع آقای مهدی کروبی در آغاز این مراسم حضور یافته و حدود نیم ساعت قبل از ورود آقای مرتضوی مجلس را ترک نموده اند. بنابراین آقای مرتضوی و کروبی حضورشان تداخلی نداشته است.
2- فرزند آقای کروبی یکی از متهمین دادستان سابق تهران بوده و همچنین روزنامه اعتماد ملی متعلق به آقای مهدی کروبی نیز توسط ایشان متوقف گردیده است، بنابراین برخورد قاطع دادستان سابق تهران با این افراد به نحوی بوده است که این گونه دروغ پردازی ها در سوق دادن افکار عمومی به سوی اهداف نامبارک گردانندگان این پایگاه خبری ناتوان است. 

والسلام
روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *