جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۲

بازداشت دختر نخست وزیر قطر در انگلیس

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 216297
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در خبری فاش کرد که نیروهای امنیتی این کشور با حمله به یکی از آپارتمان های واقع در شهر لندن که گمان می کردند در آن تعدادی اسلامگرای افراطی مخفی شده اند،متوجه شدند که این محل، یک خانه فساد مربوط به اعراب است.
به گزارش شیعه آنلاین این روزنامه در ادامه نوشت: این نیروهای امنیتی در این حمله خود تعدادی از افراد موجود در آپارتمان را در حالی بازداشت کردند که با لباس های نامناسب در محل حضور داشتند.

فایننشال تایمز همچنین نوشت: پس از انجام بررسی های لازم مشخص شد که یکی از افراد بازداشت شده، «سلوی حمد بن جاسم» دختر نخست وزیر قطر است.

این روزنامه افزود: پس از اینکه سفارت قطر از ماجرا اطلاع یافت، فورا اقدامات لازم برای سانسور کامل این خبر را انجام داد اما یکی از نیروهای امنیتی انگلیس این ماجرا را به فایننشال تایمز خبر داد.

روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز در پایان این خبر نوشت: سفارت قطر پیشنهاد ۵۰ میلیون دلار داده بود که این خبر منتشر نشود. این حادثه همه نیروهای امنیتی و دستگاه امنیت انگلیس را به شدت غافلگیر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخه استفاده از جمله "لباس های نامناسب" اونهم براي يك كشور غربي و اونهم انگليس ديگه خيلي ضايعه!
Iran, Islamic Republic of
شما ظاهرا فقط شنیدی در غرب بی بند و باری هست در صورتی که اونها با همه قرتی بازیهاشون در اخلاق بعضا از ماایرانی ها با ادعای فرهنگ 2500 ساله بهتر عمل می کنن. مثلا در خیلی جاها متناسب با شان اون مکان لباس ی پوشننه مثل عقده ای ها همه جا محتویات جنسیشونو به نمایش بذارن.
حالا کار به استفاده از این لفظ ندارم ولی همون غربی ها هم براشون مناسب و نامناسب مطرحه.