يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
آنها تصویر بسیار زشتی از فوتبال ارائه دادند

کار رئال مادرید شرم‌آور بود !

جمعه ۵ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب: 145791
آلونسو و راموس در پیروزی چهار بر صفر رئال اخراج شدند.
آرسن ونگر، مربی آرسنال درباره اتفاقی که در بازی رئال مادرید و آژاکس افتاد و منجر به مداخله یوفا شد صحبت کرده است.

گل : در آن بازی، ژابی آلونسو و سرخیو راموس از مادرید در پنج دقیقه پایانی اخراج شدند. این دو نفر به دلیل وقت تلف کردن کارت زرد دوم خود را گرفتند و هرچند بازی بعدی مقابل اوسر را از دست دادند، اما بدون اخطار پا به مرحله حذفی خواهند گذاشت.

کارشناسان رئال را محکوم کردند و گفتند ژوزه مورینیو از بازیکنانش خواسته عمدا این کار را انجام بدهند.

ونگر که تیمش ممکن است در مرحله حذفی به مصاف رئال برود گفت: «کسی دوست ندارد این چیزها را ببیند. شرم‌آور است که ببینید باشگاهی بزرگ این کار را انجام می‌دهد و وقتی این را می‌بینید، تصویر بسیار بدی از فوتبال به شما دست می‌دهد که دوست ندارید آن را ببینید.

من به رئال مادرید به دلیل کیفیتشان و کاری که انجام می‌دهند احترام می‌گذارم، اما چه رئال مادرید باشد و چه تیم دیگری، نمی‌خواهم این موضوع را در میدان ببینم.»

از او پرسیدند آیا این تقلبی عمدی بوده یا نه و او گفت: «هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، اما نمی‌خواهیم دیگر چنین مواردی در میدان دیده شود. در فوتبال همیشه باید به افرادی که پول می‌پردازند و بلیت می‌خرند احترام گذاشت. آنها مگر چه می‌خواهند؟ آنها به دنبال تماشای فوتبال هستند، نه تماشای این چیزها. چه آرسنال باشد، چه رئال و چه هر تیم دیگری، چنین چیزهایی پذیرفتنی نیست.

البته نمی‌توان گفت که چنین فکری به ذهن ما هم نرسیده، ولی وقتی آن را در تلویزیون دیدم به خود گفتم: "دیگر هرگز این کار را انجام نده". چنین چیزی فوق‌العاده وحشتناک است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *