جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
شورای ارزیابی نسبت به فدراسیون‌ها موضع‌گیری ندارد

دنیامالی: شورای ارزیابی کارکرد بیرونی ندارد

رصد تیم‌های ملی و فدراسیون‌ها کارکرد شورا است
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 355392
رئیس شورای ارزیابی کمیته ملی المپیک اعتقاد دارد این شورا نسبت به فدراسیون‌ها موضع‌گیری ندارد و کارکرد بیرونی هم نخواهد داشت.
دنیامالی: شورای ارزیابی کارکرد بیرونی ندارد
به گزارش جهان به نقل از فارس، دنیامالی: شورای ارزیابی کارکرد بیرونی ندارد/رصد تیم‌های ملی و فدراسیون‌ها کارکرد شورا است

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان رئیس شورای ارزیابی کمیته ملی المپیک و وظایف این شورا، گفت: بر اساس اساسنامه کمیته ملی المپیک این شورا تشکیل شده که می‌تواند ترکیب ۵ و یا ۹ نفره داشته باشد. با رئیس و دبیر کل به جمع‌بندی رسیدیم ترکیب ۹ نفره داشته باشیم و سعی می‌کنیم در این شورا از ۳-۲ کارشناس خانم که کار حرفه‌ای انجام داده‌اند هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این شورا کارکرد داخلی دارد و با کمیته‌های ۶ گانه مرکز نظارت بر تیم‌های ملی تعامل خواهد داشت. شورایی است که رفتار برنامه‌ای و عملیاتی را رصد می‌کند. تاکید می‌کنم که وظیفه اصلی این شورا رصد تیم‌های ملی و فدراسیون‌ها است و کارکرد بیرونی نخواهد داشت. استنتاجات غیر رسانه‌ای خواهد بود و کارکرد آن برای هیأت اجرایی است.

دنیامالی در پاسخ به این سوال که پیش از ناظران عملکرد فدراسیون‌ها را گزارش می‌کردند که حالا قرار شده این شورا کار نظارت را انجام دهد، اظهار داشت: پیش از این ناظران یا عملکرد فدراسیون‌ها را ۱۰۰ درصد تایید می‌کردند و یا موضع‌گیری داشتند، اما در این شورا به این صورت نخواهد بود. وضعیت تیم‌ها براساس شاخص‌ها و چک لیست‌هایی که داریم آنالیز می‌شود. این کار سیستمی است.

رئیس شورای ارزیابی کمیته ملی المپیک درباره معرفی اعضای این شورا، گفت: تا یک ماه آینده اعضا را معرفی می‌کنیم و که هیأت اجرایی باید آن را تایید کرده و حکم برایشان صادر کند، بعد از آن کارمان را شروع می‌کنیم. روی اعضا حساسیت ویژه‌ای است و باید هیأت اجرایی شرایط احراز را تایید کند.

وی افزود: آنچه مهم است اینکه ما نگاه سیستمی را در مجموعه و عملیاتی شدن برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم. در بسیاری از مواقع برنامه داریم، اما این برنامه‌ها عملیاتی نمی‌شود. مشکل دیگری که داریم این است که ورزش قهرمانی باید متوازن باشد در این صورت است که نتایج دستخوش تغییر نخواهد بود، ما هم می‌توانیم با یک رفتار برنامه‌ای این توازن را به سمت بالا هدایت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *