جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت افزایش حقوق اساتید بازنشسته

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 108251
رئیس مرکز هیئت امنا و ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پیگیری وزارت علوم برای افزایش حقوق اعضای هیئت علمی که قبل از سال 81 و 83 بازنشسته شده اند خبر داد.
مهدی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سال 81 برای حقوق اعضای هیئت علمی فوق العاده جذب در نظر گرفته شد. همچنین در سال 83 فوق العاده جذب ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شد که باعث افزایش قابل توجه حقوق اعضای هیئت علمی شد.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه مصوبه افزایش حقوق تنها برای شاغلین بود بازنشستگان قبل از این سالها مشمول این مصوبه نشدند و حقوق آنها در مقایسه با حقوق اعضای هیئت علمی پائین است.

رئیس مرکز هیئت امنا و ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: وزارت علوم چند سالی است که این موضوع را پیگیری می کند و مکاتباتی را نیز در این زمینه انجام داده است که امیدواریم نتیجه بدهد.

وی درباره میزان حقوق اعضای هیئت علمی در سال 89 گفت: حقوق اعضای هیئت علمی نیز بر اساس روال حقوق سایر کارمندان دولت تغییر می کند و هیئت دولت تاکنون میزان افزایش آن را اعلام نکرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *