شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۰

مخالفت ميرحسين با رفتن زير چتر خاتمي

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 116153
 
ميرحسين قرار گرفتن زير چتر خاتمي را رد کرد. 
 ميرحسين حاضر به قبول پيشنهاد اعضاي اين مجمع براي وحدت و قبول رهبريت جريان اصلاحات با محوريت خاتمي را رد کرده است.
به گزارش جهان به نقل از رسالت  وي در پاسخ به سئوال نمايندگان مجمع محققين که براي آينده جريان اصلاحات چه پيشنهادي داريد؟ گفت: من حاضرم ميزبان شوم و حرکت هاي آينده را ترسيم کنيم به شرط اينکه خارج از چارچوب عمل نشود. اين حرف که فلان آقا زماني محور جريان اصلاح طلبان بوده پس ما هم بايد زير چتر او برويم و او رهبر جريان شود را من قبول ندارم. ميرحسين با گلايه از بي مهري هايي که برخي افراد مطرح جريان اصلاحات به او کرده اند گفته است: برخي از آقاياني که شما آنها را به رخ ما مي کشيد طي ماه هاي اخير جز چوب لاي چرخ گذاشتن کاري نکرده اند و حتي يکبار حاضر نشدند از عبارت جنبش سبز نامي ببرند و در جلسات خصوصي چه بد و بيراه ها که به ما نگفتند. موسوي در اين جلسه با انتقاد شديد از بعضي پدر بزرگان مدعي اصلاحات گفته است من به خاطر اينکه اختلافات به بيرون درز نکند و طرفداران دلسرد نشوند خيلي از حرف ها را نمي زنم و گرنه گلايه زياد است.
 ميرحسين با ابراز ناراحتي از عناصر خودي نزديک به اصلاحات گفته است من آن قدر که از خودي ها ضربه خوردم از طرف مقابل نخوردم، عده اي از افراد در اين حوادث جا زدند وبعضي هم معامله کردند و يک عده هم به خاطر حسادت به من ضربه زدند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
ميرحسين جان خيلي دوست داريم. اشتباه استراتژيك شما و دليل اصلي شكست سنگين شما در انتخابات اخير اين بود كه خواسته يا ناخواسته زير چتر حمايتي دیگران قرار گرفتيد.قطعا اگر بصورت مستقل كانديد مي شديد نتيجه انتخابات غير از اين بود. تا دير نشده قبول كنيد كه مشكل اصلي شما آقاي احمدي نژاد نيست . از تمركز روي آقاي احمدي نژاد بكاهيد و مشكل خود را در بين اصلاح طلبان فرصت طلب جستجو كنيد.
Iran, Islamic Republic of
بيچاره مير حسين كه يكي يكي يارانش دارند پشتش را خالي مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
موضوع اين است كه اصلاح طلبان همشون تلاش مي كنند تا خود يا باندشان را به قدرت برسانند و از منافع بيكران آن بهره ببرند وبه همين دليل نمي توانند با هم كنار بيايند و هنرشان فقط چوب لاي چرخ كردن است . بگذريم كه توي گل گير كردند و عاقبت خوبی ندارند.
Iran, Islamic Republic of
از اول هم معلوم بود بقیه برای رسیدن به قدرت تلاش می کنند نه برای خدمت بیشتر به این ملت ومملکت. پوسترهای تبلیغاتی آن ها را ببینید چقدر در آن منم منم کرده اند
Iran, Islamic Republic of
زیر چتر هر کسی قرار بگیره باز هم محکوم به شکستی هیچ قدرتی نمیتوانه با اسلام و ولایت فقیه در بیفته خاتمی دیگه از آمریکا اسرائیل انگلیس فرانسه ... که گنده تر نیست ؟ ما 31 ساله پوز تمام قدرتها و ابر قدرتهای زورگو و ظالم رو به خاک مالیدیم.
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه شهيد مظلوم بهشتي رو که حتي توي خانواده اش هم مظلومه به اسم اون چکارها که نکردند خدا رحمتش کنه مي گفت " ما تشنگان خدمتيم نه شيفتگان قدرت " ولي حالا مي بينيم آقايون چي میگن " ما تشنگان قدرتيم نه شيفتگان خدمت " به اسم اسلام و قانون و مردم چه دروغها و گزافه سرايها و غلطها که نمي کنند خدا مقام عظماي ولايت را حفظ کنه و سايه اين سيد بزرگوار را بالاي سر ملت ايران قرار بده که اگر دم مسيحاي ايشان نبود معلوم نبود چه قيامتي بپا مي شد خدا لعنت کنه اونهايي که خون به دل امام کردند و حالا دارند خون به دل رهبر عزيزمان ميکنند آمين
Iran, Islamic Republic of
ميرحسين اگر زرنگ و بادرايت بود زير چتر حمايتي مردم شريف ايران ميرفت و به آرا آنان احترام مي گذاشت نه اينكه به 24 ميليون نفر ايراني اهانت كنه
Iran, Islamic Republic of
اينها همه اشان زير چتر كس ديگري هستند.وگرنه خودشان كه عددي نيستند.
Iran, Islamic Republic of
هر که زیر چتر ولایت قرار نگیره محکوم به فنا میشه...
Iran, Islamic Republic of
مهمون مهمونو نمیتونه ببینه ، صابخونه هردوشونو!