جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محدودیت‌های پلیس‌راه برای‌بازگشت‌مسافران

سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 414972
رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه بهترین زمان برای بازگشت از سفرهای نوروزی روز ۱۲ فروردین است، گفت: در ورودی کلان‌شهرها محدودیت‌های خاصی را در روزهای پایانی تعطیلات اعمال خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار اسکندر مؤمنی رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ادامه سخنان خود در مورد مدیریت بازگشت از سفرهای نوروزی به مسافران پیشنهاد کرد که بازگشت خود را به روز چهاردهم موکول نکنند چرا که مسلماً در آن روز ترافیک سنگینی بر جاده‌ها حکمفرماست و زمان بیشتری را در جاده طی خواهند کرد.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: بهترین زمان برای بازگشت از سفرهای نوروزی روز ۱۲ فروردین است؛ چرا که مسافران می‌توانند روز ۱۳ فروردین را در محدوده محل مسکونی خود گذرانده و روز ۱۴ فروردین نیز خود را برای یک سال کاری با نشاط آماده کنند.

سردار مؤمنی در ادامه به محدودیت‌های محورهای ورودی به سمت تهران و کلان‌شهرها اشاره داشت و گفت: در کلان‌شهرها محدودیت‌های خاصی را برای روزهای پایانی اعمال خواهیم کرد؛ محورهای هراز و کندوان به سمت تهران یک طرفه خواهد شد و محدودیت تردد تریلر، وسایل نقلیه سنگین و موتورسیکلت‌ها را خواهیم داشت.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که برای سه روز انتهایی تعطیلات پلیس راهور تمهیدات خاصی را دارد خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که در سه روز انتهایی تعطیلات نوروزی، تصادفات بیشتری به وقوع می‌پیوندد چرا که شتاب و عجله رانندگان بیشتر شده و از طرفی چون احساس خستگی می‌کنند تمرکز کافی را نیز ندارند؛ بنابراین بهتر است با استراحت کافی برای بازگشت اقدام کنند و سفر خود را به روز آخر موکول نکنند.
https://jahannews.com/vdcefe8ewjh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefe8ewjh8zoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *