چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

آحارانوت: سخنرانی رهبر ایران 'آتشین' بود

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 241947
اندکی پس از پایان سخنان رهبر انقلاب در اجلاس عدم تعهد، رسانه‌های جهان از جمله روزنامه‌های صهیونیستی به بازتاب سخنان ایشان پرداختند، که در این میان روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» این صحبت‌ها را «آتشین» نامید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» ضمن بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاحیه نشست سران جنبش عدم تعهد، سخنان ایشان را «صحبت‌هایی آتشین علیه غرب»، خواند.
 
این روزنامه صهیونیستی خبر خود را با عبارت «انرژی هسته‌ای برای همه، سلاح هسته‌ای برای هیچ‌کس» آغاز کرده و آن را از آیت‌الله خامنه‌ای نقل کرده است.
 
یدیعوت آحارانوت در ادامه بخش‌های مختلف سخنان آیت‌الله خامنه‌ای با موضوع رژیم‌صهیونیستی را بازتاب داده است.
 
اما در بخشی از این خبر، نویسنده یدیعوت آحارانوت خشم خود از حضور بان‌کی‌مون در این اجلاس را ابراز کرده و نوشته است: بان‌کی‌مون دبیر کل سازمان ملل که در این نشست حضور داشت،‌ به (آیت‌الله) خامنه‌ای که اسرائیل را «صهیونیست‌های خونخوار» نامید،‌ هیچ اعتراضی نکرد.
 
این روزنامه همچنین در ادامه بخشی از صحبت‌های محمد مرسی رئیس‌جمهور مصر را نیز منتشر کرده و نوشته است که مرسی از ایران به دلیل میزبانی این اجلاس تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *