جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

طرح خدمت پزشکان، مشکل جدی پزشکان زن

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 74824
طرح خدمت پزشکان که طی آن یک پزشک برای دریافت تخصص پزشکی خود باید در یکی از مناطق دور افتاده کشور خدمت رسانی کند تبدیل به معضلی برای زنان پزشک شده است.
طرح خدمت پزشکان، مشکل جدی پزشکان زن
به گزارش سرویس زنان جهان نيوز؛ این طرح که طی آن یک پزشک می بایست همسر و فرزند خود را رها کرده و برای چندسال به دور افتاده ترین مناطق کشور اعزام شوند در حال حاضر تبدیل به معضلی برای زنان پزشک و خانواده آنها شده است به طوری که در واقع زندگی این زنان را در معرض فروپاشی قرار داده است.

این مشکل برای خانواده ای که زن و شوهر هر دو پزشک باشند و هدف آنها اخذ تخصص پزشکی باشد، بسیار بارزتر است. به طوری که می توان گفت 15 سال اول زندگی زناشویی پزشکان جوان در نابسامانی و جدایی می گذرد.

از آنجا که خانواده پایه و اساس اجتماع است، در اجتماع اسلامی دوام خانواده ارزشی آسمانی دارد و طبعا هر قدمي در جهت افزایش استحکام خانواده قدمی در جهت خداست، بهتر است مسئولان این امر تمهیداتی را برای ساماندهی این وضعیت اتخاذ نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *