شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۶۷
در حاشیه اقدامات و مواضع عجیب علی مطهری

آقای مطهری! مسئله اصلی را دریابید

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 139248
آقای مطهری! مسئله اصلی را دریابید

بیش از یک سال است که اعتراضات و اقدامات گاه و بیگاه، سخنان و مواضع  آقای علی مطهری نماینده تهران در خانه ملت، زینت بخش سایت ها و رسانه های ضد انقلاب شده و این نماینده اصولگرا متأسفانه بارها با سخنان خاص خود، فتنه گران را ذوق زده کرده است.
 
آخرین مورد این اقدامات، تصمیم مطهری مبنی بر جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس برای سئوال از رییس جمهور بود که با هوشیاری و برخورد سرد نمایندگان ملت روبرو شد.
 
درست همان زمانی که آقای مطهری در حال جمع آوری امضا برای سؤال از رییس جمهور بود، محمود احمدی نژاد نيز در لبنان و در مسیر پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری مورد استقبال لبنانی های علاقه مند به جمهوری اسلامی قرار مي گرفت. استقبالی که به گفته رسانه های معتبر جهان، از یک رییس جمهور خارجی بی نظیر بوده است و بسیاری آن را با استقبال مردم پاکستان از رهبر معظم انقلاب (در دوران ریاست جمهوری ایشان) مقایسه کردند. شاید کمتر ایرانی و مسلمانی پیدا شود که از استقبال گرم لبنانی ها از نماینده شجاع ملت ایران خرسند نشده و احساس غرور و بالندگی نکرده باشد.
 
اقدامات و سخنان عجیب آقای مطهری تازگی ندارد. او اوایل ماه جاری و اندکی پس از بازگشت رییس جمهور از سفر پربار و حماسی نیویورک نیز با ارسال نامه ای به رییس قوه قضاییه از آملی لاریجانی خواست تا در کنار سران فتنه، رییس جمهور قانونی کشور را نیز محاکمه کند.
 
مطهری پس از اعتراض مردم به سیدحسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در سال جاری، معترضان را به لشکریان عمر سعد تشبیه کرد. این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم حتی به هم‌فراکسیونی‌های خود نیز رحم نکرده و با بکار بردن الفاظی، منتخبان ملت را آماج ناسزا قرار داده بود.
 
نکته ای که احساس می شود در مورد آقای مطهری لازم به یادآوری است، توجه و تشخيص ایشان است. شاه بیت سخنان این نماینده تهران همواره بر صدر رسانه های بیگانه از جمله رادیو زمانه، بی بی سی، جرس و رادیو فردا نشسته است. کمتر کسی است که نداند آقای مطهری که شاید بیشتر به واسطه نام خانوادگی خود در درجه نخست و سابقه مواضع انقلابيش در دوره دوم خرداد در درجه بعد بر کرسی نمایندگی تهران نشسته است، فرزند دانشمند مجاهدی است که همه عمر خود را صرف آگاهی و بصیرت مردم کرده و حال متأسفانه آقای مطهری خود از تشخیص مسایل اصلی و فرعی عاجز مانده است.
 
سند این ادعا هیجان ضدانقلاب از مواضع این نماینده اصولگراست که باعث شده پیکان انتقادات اصولگرایان را به سمت خود روانه کند. مسئله ای که با اعتراضات مردمی نیز روبرو شده تا جایی که ايشان بسياري اوقات در زمان روبرو شدن با مردم به هنگام شركت در مراسم هاي گوناگون با شعار هاي تند مردمي مورد انتقاد قرار مي گيرد.
 
اکنون آقای مطهری که انصافا دارای سوابق روشنی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بویژه در دوره اصلاحات است، باید بداند که بزرگ کردن برخی نقاط کوچک، سیاه نمایی، عوض کردن مسائل اصلی با فرعی و نتيجتا همراهی ناخواسته با ضد انقلاب نه تنها کمکی به حل شدن مسائل نمی کند بلکه تنها آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت.
 
کسی مدعی بی عیب و نقص بودن رییس جمهور نیست کما اینکه خود آقای مطهری نیز در موسسه کوچک انتشارات صدرا مرتکب اشتباهي همچون چاپ عکس رهبران فرقه ضاله بهاییت بر روی آثار این موسسه شده اند، اما نکته مهم، آگاهی از شرایط زمانه و عمل به دستورات و رهنمودهای ولی امر مسلمین است.
 
رهبر انقلاب اسلامی شهریورماه امسال در دیدار اعضای مجلس خبرگان، شناخت مسائل اصلی و فرعی را از نکات مهم دانسته و خاطرنشان کرده بودند:مسائل فرعي نباید تبدیل به مسائل اصلی، و ملاک مخالفت و موافقت شوند. براستی آیا موضوعاتی که طی ماه های اخیر از زبان آقای مطهری مطرح شده و امروز ایشان را به نام آن مواضع و مسائل می شناسند، موضوعات اصلی کشور بوده است؟
 
آیا اقدام به سؤال از رییس جمهور 24 میلیونی، حتي به فرض درستي موضوع آن يعني سخني كه رئيس جمهور درباره در رأس امور نبودن مجلس گفته بود در روزی که حضور منتخب ملت ایران در لبنان پایه های رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده و در شرايطي که کشور شدیدا نیازمند وحدت در برابر تهدیدها و تحریم های بیگانگان است، پرداختن به موضوع اصلی است؟ 

آيا در آستانه عملياتي شدن بحث هدفمند كردن يارانه ها، كه بايد دولت و ملت را بهتر ياري داد تا اين تحول مهم با كمترين هزينه انجام پذيرد، چنين اتفاقاتي در آنجايي كه به اعتقاد ما هم در رأس امور است قابل انتظار مي باشد؟
  
ظاهرا اعتراض آقای مطهری به رییس جمهور و پافشاری بر این مواضع و تداوم آن، از مناظره های انتخابات ریاست جمهوری دهم نشات می گیرد، اما بد نیست که فرزند تئوریسن انقلاب را به چند نکته مهم از سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 88 ارجاع بدهیم، آنجا که معظم له در ششم آبان 88 در دیدار نخبگان علمی می فرمایند «در همین مسائل اخیر، مسائل را باید اصلى فرعى کرد؛ مسئله‌ى اصلى چیست؛ یک سلسله مسائل فرعى هم پیرامون اوست؛ نه اینکه آن مسائل فرعى کم‌اهمیت است، اما مسئله‌ى اصلى اهمیتش بیشترش از آنهاست. مسئله‌ى اصلى در این قضایاى اخیر، اصل انتخابات بود؛ زیر سؤال بردن اصل انتخابات بزرگترین جرمى بود که انجام گرفت. چرا شما نسبت به این جرم چشمتان را میبندید؟!»
 
یا در جای دیگر در دیدار دانشجویان در شهریور همان سال می فرمایند: «مسئله‏ى اصلى، مسئله‏ى دیگرى است. مسئله‏ى اصلى این است که مردم در یک حرکت عظیمى، در یک انتخابات پرشورِ خوبِ کم‏نظیرى حضور پیدا کردند و این رأى بالا را توى صندوقها ریختند. هشتاد و پنج درصد شوخى است؟ این انتخابات، نظام را که در این یکى دو سال اخیر همین طور پى‏درپى پیشرفتهاى اقتصادى و علمى و سیاسى و امنیتى و بین‏المللى براى خودش کسب کرده بود، در یک مرحله‏ى عالى از امتیاز و آبرو قرار می‌دهد، بعد ناگهان مشاهده می‌کنیم یک حرکتى صورت می‌گیرد براى نابود کردن این حادثه‏ى افتخارآمیز! مسئله‏ى اصلى این است
 
چه خوب است که آقای مطهری که همواره در ردیف اصولگرایان و در اردوگاه ولایت جای گرفته اند به این سؤال پاسخ دهند که در فتنه سال گذشته چه اقدامی برای شناساندن و روشن كردن مسئله اصلی و زیر سؤال برندگان اصل انتخابات انجام داده اند؟
 
طبیعی است که همان طور که بارها رهبر فرزانه انقلاب اعلام کرده اند مسئله اصلی امروز کشور، ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها و تقویت روحیه خودباوری، امید و اعتماد به نفس ملی است نه تبدیل شدن به خوراک تبلیغاتی بیگانه.
ابراهیم رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باورم نميشه اينو رو سايت شما مي خونم. چه عجب يه بار از مواضع چند پهلو خارج شديد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا اگر واهمه ای از سوال از رئیس جمهور ندارید اینهمه غوغاسالاری بپا نکنید چرا نمیگذارید اگر واقعیتی دردناک است معلوم شود ؟ از چه میترسید که اینهمه این نماینده مجلس را تهدید و توهین میکنید!؟
Iran, Islamic Republic of
چرا شما اینقدر ترسیدید؟؟ ببینید اگه اقای احمدی نژاد 70 میلیون رای هم بیاره باید بره مجلس جواب بده این به خاطر اینه که یه وقت فکر نکینم که خدای نکرده ایشون دولت دیکتاتوری تشکیل دادن
ببخشیدا شما انتقاد دوست ندارید؟
همش میخواین همه مثل شما فکر کنن؟ اصولگرای واقعی کسیه که جلوی قانون گریزی رو بگیره نه اینکه بیاد جلوی دولت خم و راست بشه و تعظیم کنه احترام دولت به جاست ولی قانون همه رو از یک چشم نگاه میکنه چه میخواد ریس جمهور باشه و چه ریيس مجمع تشخیص
پس اینقدر از سوال نمایندگان از ریس جمهور واهمه نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشا مسایل را در زمینه ی مورد نظر در نظر نمی گیرند واقعا مطرح کردن این موضوع در ان روز یک اشتباه بزرگ بود و نشان از بی بصیرتی ایشان دران مسئله را می رساند
Iran, Islamic Republic of
....انشاءالله در انتخابات مجلس نهم جبران مي‌كنيم.
Iran, Islamic Republic of
کاملا منطقی بود
Iran, Islamic Republic of
به علی مطهری توصیه میکنم کتابهای استاد را بخوانند تا به دام منحرفین نیفتد و آلت دست منافقین نشود
نه بابا این تحلیل رو تو سایت شما می خونم؟کلی دقت کردم ببینم مبادا سایت دیگری است ولی نه دیدم سایت شماست .چی شده یه پهلو شدی آقای جهان نیوز؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
اين کارشان براي به حاشيه بردن ابطال وقف دانشگاه آزاد و طرح نظارت بر نمايندگان است.
مجلسي که در قضيه دانشگاه آزاد و نظارت بر نمايندگان روبروي رهبري مي ايستد هيچ شايستگي ندارد. ان شاالله جواب دندان شکني از مردم در انتخابات مجلس نهم دريافت مي کنند تا ديگر هوس فريب مردم به سرشان نزند.
جهان جان شکمه گرسنه این مردم را هم با این همه گرانی و اقتصاد خراب دریابید
... سفر لبنان چه ربطي به سخنان اين نماينده داره ، اين چه تحليلي هست؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این دو چه ربطی به هم دارند؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
تلخ کردن شادیها در کام مردم و انتقادات خصمانه در غیر و وقت خودش از خصوصیتهای رفتاری این نماینده بی بصیرت است ..
Iran, Islamic Republic of
حرف حق تلخه ،متاسفانه طرفداری تبدیل به تعصب شده،انسان باید منصف وحق گو باشد
Iran, Islamic Republic of
من مطمئنم احمدي نژاد دلاور همه اين امضا كنندگان را با پاسخ دندان شكن مواجه خواهد كرد ...
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اينکه آدمی مثل رحيم مشايی که رهبری بارها مستقيماً مداخله کردن تا مسئوليت نگيره، شده همه کاره دولت و آقای احمدی نژاد تابع مطلق ايشون هستن، يه مساله فرعيه؟ وجود افرادی در راس دولت که در قوه قضاييه پروندشون بازه، يه مساله فرعيه؟ معضل بيکاری يه مساله فرعيه؟ اجرا نشدن سياستهای اصل 44 که رهبر انقلاب بارها روی اهميتشون تاکيد کردن يه مساله فرعيه؟ مساله اصلی چيه؟ می شه بفرماييد؟
خداییش هر کسی می فهمه دیگه که زمان طرح سوال اشکال داره ولی اصلش چه عیبی داره حق قانونی نماینده است. از آقای مطهری انتظار نمیرفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
عزیز ان جان و جانان عزیز.
مشت نمونه خروار است ام برای مجلس این مثل عکس است. از دوستان مجلس این حرکت بعید نیست که قصد دارند تا قبح سوال از رییس جمهور را بشکنند. اما بنده به دوستان توصیه می کنم از این کار ها نکنند یه موقع دیدن برادر علی رییس جمهور شد اون موقع بد میشه ها.
Iran, Islamic Republic of
مجلس خودش كم اشتباه نداره بفكر حل اشتباه هاش باشه تا ايجاد حاشيه
شرايط سخت و انحرافي خواهد بود اگر انتقاد نباشد و متاسفانه در حال حاضر اينگونه به نظر مي رسد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
... شاید کار آقای مطهری الان چندان قابل دفاع نباشد اما شما یا لااقل نویسنده این مطلب از آنانی است که با این سخنان ... راه را بر استبداد در ایران باز می کند یعنی چه چون رئیس جمهور 24میلیون رای آورده دیگر نباید از او سوال پرسید؟ذکر رقم رای برای مرعوب کردن کیست؟سعی کنید خیلی تحت تاثیر جو قرار نگیرید و حساب امور را از یکدیگر جدا کنید تا راه را با جهل بر پیشرفت کشور نبندید. واقعا خنده دار است که نویسنده محترم حتی به نمایندگان اجازه نمی دهد که از رئیس جمهور سوال کنند. لطفا از نویسنده راجع به کاهایی که مجلس باید انجام بدهد استفتاءکنید تا ما با افکار قرن بیست و یکمی ایشان بیشتر آشنا شویم.
Iran, Islamic Republic of
"مجلسي که در قضيه دانشگاه آزاد و نظارت بر نمايندگان روبروي رهبري مي ايستد هيچ شايستگي ندارد" واقعا که متاسفم بهتره برین سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد مجلس فعلی را حتی بعد از اشتباه مجلس در مورد دانشگاه آزاد بخوانید که بازهم از مجلس تعریف کرده اند بعد صحبت کنید! مطهری به کنار ، هرکسی انتقاد میکنه میگن 25 میلیون دارن و ... موضوع اینه که "رای" هیچ مصونیتی نمیاره از طرف دیگر قضیه هیچ گاه سابقه نداشته رقیبان ریاست جمهوری 14 میلیون رای بیارن لذا به جای گفتن اینکه 25 میلیون رای دارن به فکر انتقاد سازنده باشید تا مشکلات برطرف بشه . برای من که هنوز قضیه معاون اولی مشایی حل نشده مجلس همون موقع باید به خاطر اون اشتباه تاریخی و اجرا نشدن توصیه رهبری از جناب رئیس جمهور سوال میکرد . اصلا چه معنی داشت در حالی که دل رهبر عزیز از دست فتنه گران خون بود و در نماز جمعه تاریخی حتی اشک ریختند چند وقت بعدش رئیس جمهور بیاد همچین کاری بکنه ،حتما باید این رو از جناب رئیس جمهور بپرسن سوال هیچ اشکالی نداره.
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتشکر بسیار تحلیل عالی و منطقی و بجای بود
خدا خیرتان دهد
اللهم عجل الولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
تمام نمایندگان ... که در مورد تخلفات دولت سکوت کرده اند فردا باید مجازات شوند . درود بر مطهر ی شجاع و دلاور
Iran, Islamic Republic of
... ما احمدی نژاد را دوست می داریم ولی نمایندگان نباید تضعیف شوند
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف اینگونه تحلیل نوشتن ها گذشته است...
Iran, Islamic Republic of
مجلسی که به وقف دانشگاه آزادرای بدهدولی به نظارت برخودش رای ندهد نمی تواند درراس امور باشد.مجلسی که امام فرمود درراس است چنین مجلسی نبود.
Iran, Islamic Republic of
وارونه جلوه دادن نظر امام (ره) درخصوص درراس بودن مجلس یک امرفرعی نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
آیاسئوال ازرییس جمهورگناه است که باتوجیحات غیرمنطقی میخواهیدجلوی آنرابگیرید؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مسائل اصلی اون چیزی است که شما می گویید و مسائل فرعی اون چیزی است که بقیه می گویند ؟
Iran, Islamic Republic of
چون از یک نفر آن هم نه به خاطر شخصیت حقیقی خودش که به خاطر نماینده ملت ایران بودن چنین استقبالی می شود دیگه تو ایران نباید هیچ ایرادی از او گرفت و از او سوال کرد؟
نعوذ بالله پیامبر که نیست.
Iran, Islamic Republic of
باید کسی در مجلس جواب بده خود اقای مطهری است که هیچ وقت مو قعیت مملکت و نه مو قعیت مجلس و نه مو قعیت خوانواده اش را تشخیص نداد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر رئیس جمهور محبوب در صورت بروز این شرایط(سوال نمایندگان) قطعا سربلند خواهد شد
...
آقای مطهری هر چند گاهی اوقات حرفاهای به حقی می زنه اما گاهی وقتا هم واقعا غضنفری حرف می زنه و گلش دروازه خودی رو آباد می کنه
این آدم قدرت تحلیل پایینی داره و نیاز داره یه مدت از صحنه خارج بشه و بعد از خودسازی و استراحت و تفکر و تامل وارد جامعه بشه وگرنه معلوم نیست چه عاقبتی برای خود رقم بزنه.
مجلسی که طرح وقف دانشگاه آزاد را تصویب می کند، در حمایت از جاسبی بیش از 200 امضا جمع می کند و به نظارت بر نمایندگان خود رای نمی دهد، خود بخود در راس امور نخواهد بود. احمدی راست گفته
Iran, Islamic Republic of
سوالاتی که قرار بود از رییس جمهور سوال شود بسیار منطقی و سوال بسیاری از مردم هم بود چه ایرادی دارد که این سوالها پرسیده شود.
Iran, Islamic Republic of
واقعا این دو چه ربطی به هم دارند!!!!
Iran, Islamic Republic of
مطلب تند و بی منطقی بود.بالاخره سوالهای مطهری هم از رییس جمهور بی جا نیست.نباید بپرسد؟
ای کاش علی آقای مطهری یکبار تمام جملات حضرت امام (ره) را که در آنها "در رأس امور" آمده می خواند تا می فهمید منظور ایشان از در رأس امور بودن مجلس چیست؟
از این نکته که بگذریم باید به ایشان نمره 20 بی بصیرتی را داد تا بفهمد در زمانی که احمدی نژاد قهرمانانه در حال کوبیدن صهیونیسم است طرح سوال ایشان خدمت به صهیونیست هاست. آقای مطهری واقعا خیلی...هستند!
Iran, Islamic Republic of
آخه میخواهیم بدانیم که این مجلس چه سوالاتی از رئیس جمهور می پرسد؟ اگر چنین اتفاقی هم بیافتد ، آقای دکتر احمدی نژاد بیدی نیست که با این بادها بلرزد. چون پشتوانه او ولی عصر آقا امام زمان (عج) می باشد و شاید با طرح این موضوع می خواهند مسیر اصلی مجلس ( دانشگاه آزاد ، سران فتنه و ... ) را منحرف کنند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی اشتباه پشت اشتباه می کند نباید به این دلیل که اشتباهاتش مسائل اصلی مملکت نیست از آنها در گذشت.باید رسیدگی شود چون این اشتباهات کوچک کم کم بزرگ می شود.
Iran, Islamic Republic of
هنوز از خاطر نبرده ایم که در مناظره انتخاباتی احمدی نژاد چگونه برخورد کرد و بعد از آن بود که جامعه به دو دسته تقسیم شد. هنوز از تبعات آن مناظره رنج می بریم.
Iran, Islamic Republic of
اینکه جهان فهمید کارش در مورد پوشش خبر سوال از رییس جمهور اشتباهه کلی جای تشکر داره

به نظرم اشتباه جهان در پوشش خبر سوال از رییس جمهور در زمانی که رییس جمهور در لبنانه ، کمتر از اشتباه آقای مطهری در طرح سوال نیست....
خواص! حواستان را جمع کنید!!!!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته علی مطهری اصول گراست
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن تأييد اصل موضوع كه آقاي مطهري زمان خوبي را براي طرح اين موضوع انتخاب نكرده اند چرا كه همگي از حضور پررنگ رئيس جمهور در نيويورك و لبنان خرسنديم، لازم مي دانم به نگارنده متن انصاف را يادآور شوم.
آقاي مطهري هيچگاه معترضان روز ارتحال حضرت امام (ره) را به لشگر عمرسعد ملعون تشبيه نكردند، همچنين آيا طرح عبارات شبهه افكن در جامعه از طرف شخص رئيس جمهور و اطرافيان شان قرار است ادامه يابد؟ تا كي كشور بايد درگير اين موضوعات بي مورد و بي اهميت باشد؟اين با كدام روحيه انقلابي و كار و خدمت به مردم سازگار است؟ اينهمه مقام معظم رهبري توصيه به نپرداختن به موضوعات بي مورد و كم اهميت دارند باز شخص رئيس جمهور دقيقا قبل از سفرشان به نيويورك به جملات حضرت امام (ره) كه چراغ فروزان و هميشگي حركت انقلاب است طعنه مي زنند و گويا قرار نيست كشور حتي در زمان عدم حضور ايشان رنگ آرامش را به خود ببيند.
لطفا ملاحظه كنيد آيا هفته اي بدون سخنان تفرقه افكن رئيس جمهور يا اطرافيان نزديك ايشان خصوصا شخص آقاي مشايي و شخص آقاي رحيمي گذشته است؟
شايد اين رويه سناريويي است كه بر اساس آن مردم را از فكر كردن به امور مهمتر باز دارد!!!
با همه اين احوال بهتر بود آقاي مطهري زمان ديگري را انتخاب مي كردند. خدا عاقيت همه مان را ختم بخير كند.
Iran, Islamic Republic of
اولا مجلس حق دارد هر سوالی که می خواهد از رییس جمهور بپرسد ثانیا رییس جمهور هم باید پاسخ بگوید ثالثا این خوانندگان جهان چرا عصبانی می شوند خوب بیاد جواب بده و بره.
بالاخره مطهری هنوز نماینده عده ای از مردم در مجلس است و حق چنین کاری را دارد
Iran, Islamic Republic of
آيا طرح اين موضوع (مجلس در راس امور نيست ) از جانب رئيس جمهور 24 ميليوني دقيقا قبل از سفرشان به نيويورك بي بصيرتي ايشان را نمي رساند؟
Iran, Islamic Republic of
درست است که احمدی نژاد پایه های صهیونیسم را به لرزه درآورد ولی باید در برابر اشتباهات خودش مانند در راس نبودن مجلس هم پاسخگو باشد.
Iran, Islamic Republic of
جواب دادن به یک سوال که اینهمه های وهوی نداره حتی جواب هم بده دندان شکستنی در کار نیست(پاسخ به یک کامنت)
Iran, Islamic Republic of
این کارهای احمدی نژاد و سخنانش و حرفهای مشایی باعث دلسردی طرفدارانش می شود .لااقل مطهری با این کارش می خواهد جواب های رییس جمهور را به بقیه برساند.
لطفاً به جاي واژه اصولگراي منتقد دولت بفرمائيد وكيل مدافع فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
من سوالهای مطهری را از رییس جمهور خواندم بسیار سوالهای منطقی و خوبی بود چرا فکر می کنید نباید رییس جمهور پاسخگو باشد؟
Iran, Islamic Republic of
اینها همه برای مطرح کردن خود است
والا یک نماینده با چند هزار رای کجا و یک رئیس جمهور با 25 میلیون رای کجا
مطهری میخواهد همیشه در تیر روزنامه ها و سایتها باشد ... و فقط شهرت برایش مهم است
...
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم ... نباید چون مخالف کارها و حرفهایش هستید به او تهمت و ناسزا بگویید.
Iran, Islamic Republic of
یه نفر آدم شجاع تو این مجلس باشه که نخواد تملق این دولت را بکنه همین مطهری با بصیرت است.یک تنه کار می کند.
Iran, Islamic Republic of
یک خورده حرفهای امام را با دقت بخوانید متوجه می شوید که منظور امام از در راس امور بودن مجلس اشخاص داخل مجلس نبودند بلکه کارها و قوانینی است که مجلس تصویب می کند.رییس جمهور هم باید پاسخگوی حرفها و اعمالش باشد.
United States
ما هنوز منتظر اثبات اتهامات ایراد شده توسط ایشان به اشخاص در مناظره با آقای موسوی هستیم! همچنین افشای لیست مفسدان که سالهاست در جیب ایشان قرار دارد!
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخته رییس جمهور به سوالات یک نماینده مجلس جواب بده که این همه اعتراض می کنید .جواب دادن که خرج نداره.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری قبل از شما هم کسان دیگری مانند ائمه جمعه از احمدی نژاد سوال پرسیده بودند ولی جواب روشنی نداد. مطمئن باش به شما هم یا جواب نمی دهد و یا واضح پاسخ نمی گوید.
Iran, Islamic Republic of
کاش اینهمه سماجت و پیگیری را در جاهای درست و حقیقی و مفید بکار می بردند
Iran, Islamic Republic of
قطعاً تایید و سکوت مجلس بر بی قانونی ها و بی برنامگی های دولت، مایة نا امیدی ملت و سرخورده شدن از برآورده شدن اهداف عالیه ملت است؛ آقای مطهری ادامه دهید و محکم هم ادامه دهید، هم سؤال از رئیس جمهور را و هم راه پدر بزرگتان را
Iran, Islamic Republic of
مگر نه اینکه گفته همیشه نظر دادن در ایران آزاد است ایشان هم نظرشون رو گفتند شاید واقعا دلایل منطقی داشته باشند باور کنید که من و شما فقط ظاهری از قضیه را می بینیم ما میشنویم (مشایی) یا اینکه این جمله رو از رئیس جمهور میشنویم(مجلس در راس امور نیست)به اعتقاد من اصلا درست نیست که ما این چنین صحبت کنیم اولا رئیس جمهور واهمه ای نداره خب بپرسید ولی درست نیست که این جوری بخواهید بپرسید در ضمن من با نظر نویسنده موافقم من 19 ساله هستم و سعی میکنم تا چیزی برای من اثبات نشده در این موضوعات زود قضاوت نکنم آقای احمدی نژاد در مقام رئیس جمهور مطمئنا سختی های زیادی رو متحمل شده وچیز هایی رو دیده که ما ندیدیم ایشون همیشه از رهبری و نظرات امام (ره) استقبال واقعی کردند الان یک ساله که مشایی انگار موضوع اصلی شده حالا که این آقا هست بابا این موضوع اصلی نیست باشه یا نباشه رئیس جمهور ما هدفش سربلندی ملت ایران و پیشرفته کشورمونه و واقعا هم تلاش شبانه روزی دارند آیا درسته که آقای رئیس جمهور رو مثل یک متهم پشت بلندگو ببرند و آقایون مجلسی خودشون رو در مقام قاضی بدونند من این دفعه مواظبم که کی رو برای مجلس انتخاب کنم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه ي كامنت گذاران قبلي +جهان جان كه نمي دونم چرا سرخط خبريش چندوقته غيرمستقيم داره بودار ميشه(كامنت هاي مايل به...).همين يه دليل كافيه براي اثبات اشتباه بودن كار مطهري و تيمي كه پشتش هستن!!!كه تا دهن باز ميكنه تيتر يك تمام رسانه هاي معاند داخلي و خارجي ميشه.چرا يكبار اين رسانه ها از بقيه ي مجلسي ها تيتر نميزنن.براي ما هنوز احمدي ن‍‍ژاد همون جيگردارنژاده.خطاهاي احمدي نژاد با اشتباهات قبليها قابل مقايسه نيست.دقت كنيد خطا يعني در مسير درست بودن و گافهايي هم دادن ولي اشتباه يعني فاصله از سرخط هاي اصلي.
خيي از حرف ها و مواضع آقاي علي مطهري را ديگران هم قبول دارند، ولي به دليل وابستگي هاي مالي، مقامي يا رفاقتي شجاعت ابراز آنها را ندارند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان بصیرت کافی در رفتار و صحبت هایشان ندارند...
بگذارید اینها هم سوالشان رو بپرسند ببینیم راحت می شوند، مشکلات مملکت حل می شود؟!