جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشفیات خارق العاده از یک ساختمان انتخاباتی

دوشنبه ۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 56004
شناسایی و تعطیلی فعالیت یک ساختمان متعلق به یکی از ستادهای انتخاباتی که با دستگیری چندتن از کارکنان آن همراه بود برخلاف شانتاژ خبری رسانه های اصلاح طلب و شبکه های ماهواره ای، شواهدی را به دست داد که نشان می دهد ساکنین این ساختمان در حال انجام اموراتی به غیر از اقدامات  و برنامه های انتخاباتی بوده اند.

به گزارش جهان، افراد حاضر در این ساختمان که در نزدیکی یکی از مناطق درگیری قرار داشت با نصب هفت دوربین پیشرفته، به فیلمبرداری از تجمعات و آشوب های خیابانی پرداخته و تصاویر تهیه شده را در اختیار شبکه های ماهواره ای و سایت های خبری قرار می داده اند.
همچنین، در این ساختمان که مقر اصلی فعالیتهای گروههای جوان حامی اصلاح طلبان به شمار می رفت دو اطاق استودیو تعبیه شده بود که در آن مصاحبه ها و گزارشات تلویزیونی تهیه و از شبکه های ماهواره ای پخش می شد.
دستگاه های تکثیر فوق العاده سریع اعلامیه و شبنامه هم از جمله لوازمی بود که در بازرسی از این خانه تیمی انتخاباتی به دست آمده است.

گفتنی است که بنا بر بررسی های به عمل آمده، برخی از اعضای مستقر در این مکان نقش مهمی در پراکنده کردن تجمعات به نقاط مختلف شهر و جلوگیری از فرونشستن اغتشاشات خیابانی داشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *