جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۱
تکمیلی/ سرلیست جبهه متحد اصولگرایان در صدر است؛

ورود حداد عادل به مجلس نهم قطعی شد

شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 211607
گزارش های دریافتی از شمارش غیر رسمی آرا از برتری غلامعلی حداد عادل با یک فاصله قابل توجه با نفر دوم در انتخابات شهر تهران حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،  بر اساس گزارش‌های غیررسمی تا الان یک چهارم از ۳هزار و ۲۵۱ صندوق اخذ رأی شهرستان تهران شمارش شده است.  بر این اساس غلامعلی حدادعادل با کسب یک چهارم آرا وارد مجلس شورای اسلامی شده است.

گزارش ها حاکی از برتری غلامعلی حداد عادل با یک فاصله نسبتا قابل توجه با نفر دوم در انتخابات شهر تهران حکایت دارد.

درباره نفرات بعدی هنوز نمی توان به قطعیت سخن گفت و با هر شمارش جابجایی مشاهده می شود. اما  حجت الاسلام ابوترابی، علی مطهری، حجت الاسلام آقا تهرانی، احمدتوکلی و محمد رضا باهنر در رتبه های بعدی در حال رقابت هستند.

این نتایج هنوز نهایی نیست و شمارش صندوق ها ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزرگترین پیروز مردم بودند که به دعوت رهبری لبیک گفتند. ایکاش دعواهای بچه گانه من بردم و تو باختی را کنار بگذارید. ایکاش بصیرت خواص جامعه هم به اندازه بصیرت مردم بی ادعایمان باشد.
جدا از هر نوع گرايش اين انتخابات ثابت کرد مردم تابع رنگ و احزاب نيستند. باتشکر
United States
خب طبیعیه.
وقتی اسم ایشون تو تمام جبهه ها باشه...خارج از ذهن نیست که نفر اول باشه.
از همین الان هم ریاست مجلس نهم رو به ایشون و همه اصول گرا ها تبریک می گم.
اصل شركت بالاي 70% مردم بود همين براي دشمنان نظام بس است.
آقا تو رو خدا ول کنید که کی برده، کی باخته
ملت پیروز اصلی است،
مبارک باشد یا صاحب الزمان (عج)
مبارک باشد امام
مبارک باشد شهدا
مبارک باشد رهبر عزیز
و مبارک باشد ملت بزرگ ایران
Iran, Islamic Republic of
بد بخت ميشيم اگه باز توكلي و مطهري رای بيارن
اصل شركت بالاي 70% مردم بود همين براي دشمنان نظام بس است.
United Arab Emirates
دست مردم درد نکند با این حضور
United States
جهان نیوز با سلام لطفا به مسئولین بگوئید و خواهش می کنیم خبر تهیه کنید که مردم در صحنه آمدند و حالا نوبت شما است که خدمت گذار مردم باشید و اجناس و احتیاجات مملکت و مردم را در اختیار آنان قرار دهید و شب عیدی به مردم سخت نگذرد با گرانی
ما فقط برای حفظ اسلام و بالا نگه داشتن پرچم شیعه در جهان از همه کمی ها و کاستی ها چشم پوشی کردیم و همه را به شرکت در انتخابات دعوت کردیم...
به همه مردم عزیز و آقای حداد عادل تبریک می گویم چشم دشمنان کور
مردم همون مجلس ششم واسه هفت پشتشون بسه دیگه از سوراخ اصلاح طلبی دوباره گزیده نمیشن خداروشکر
مردم بار دگر ثابت کردن که بصیرتشون از خواص بیشتر هست.
United States
درسته که مهم شرکت توی این انتخابات بوده تا دوباره چشم دشمن کور بشه و به قدرت الهی همین هم شد ولی از هر کسی که رآی آورده خواهش می کنیم برای رضای خدا و مردم کار کنه.
شانسمان یاری کرد آقای لاریجانی هم رای قاطعی از قم آورد . حالا چه میکردیم برای ریاست مجلس ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر علي مطهري مقبول ملت
Iran, Islamic Republic of
من كه فقط به عشق رهبر راي دادم هركي ميخواد راي بياره یا نياره.
عوامی که از خواص خاص ترند همواره به رهبر تکیه دارند و تکیه گاه اویند. هان ای خواص قدری از عوام بصیرت بیاموزید.
United States
ادم قحطه شما تهرونیا به علی مطهری رای میدین؟ کسی که خودشم نمیدونه اصولگراست یا اصلاح طلب، هر کی بفرما بزنه میره تو لیستشون
Iran, Islamic Republic of
بحث اصلي حفظ انقلاب و اصل نظام به ثمر نشسته خون شهدا و لبيك به ولايته بخدا قسم به عشق فرمايش رهبرم لحظه شماري كردم شب بگذرد پديده طلوح صبح درايد. تكليف شرعي مثل كوه بر دوشم بود . به فرمان امامم جواب مثبت بدهم . دنياي كفر جهاني بدانند. و هم دشمنان داخلي كه سربازان جيره خوار در خاك ريز دشمنند. خانواده شهدا و حزب‌الله اين سرزمين ولایت را از چشم خود بيشتر دوست دارند. و براي اصل ولايت حاضر به اهداي جانشان هستند. اگر هم ساكتيم باز به عشق رهبر صدايمان براي نامردي سران فتنه گر در نمی آید تا اختلافات داخلي تشديد نشود. ولي اعتقادات ما مشت اهنين است اگر اجازه پيدا كنيم يك نفر از فتنه گران در امان نخواهد بود تا به زندگي ننگين و و وطن فروشي خود را ادامه دهد. اين انقلاب به ارزاني بدست نيامده تا به ارزاني يك عده مال دنيا دوست و عاشق حب رياست كشو رمان را به بيگانگان بفروشد. از خداوند متعال ميخواهيم ما را خسرة الدنيا و اخرت قرار ندهد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي كساني كه تقواي سياسي ندارند متاسفم فكر كردين حداد ميشه رئيس مجلس؟؟ لاريجاني با يه اشاره پشت سرش ميذاره. كسي كه در هر دو ليست بوده خب معلومه انقدر راي مياره. تازه بعد از چند دوره نماينده تهران بودن تازه ميزان راي شان اينه