جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۴
۶
برگزاری مسابقه بین المللی کاریکاتور هولوکاست در پی اهانت‌ به پیامبر(ص)

تکرار یک ابتکار هنری، که صدای صهیونیست ها را درآورد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 402704
دومین مسابقه بین المللی کاریکاتور «مرز آزادی بیان» با موضوع "هولوکاست" توسط مجموعه شهدای هفتم تیر «سرچشمه» و سایت "ایران کارتون" برگزار می‌شود.
تکرار یک ابتکار هنری، که صدای صهیونیست ها را درآورد
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی مجتمع فرهنگی سرچشمه، در پی اهانت‌هایی که به بهانه آزادی بیان، نسبت به ساحت قدسی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله صورت گرفت، مؤسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر، مجددا مسابقه بین المللی کاریکاتور آزادی بیان را با همکاری سایت ایران کارتون و با موضوع "هولوکاست" برگزار خواهد کرد.

به گزارش جهان، در بخشی از خبر منتشر شده روابط عمومی مجتمع سرچشمه آمده است: می‌خواهیم بگوییم اگر آزادی بیان را هیچ حد و مرزی نیست، باید درباره موضوع هولوکاست هم اجازه اظهار نظر وجود داشته باشد.

این مسابقه که نخستین بار در سال ۱۳۸۴ توسط روزنامه همشهری و با همکاری سایت ایران کارتون اعلام شد، بازتاب جهانی بسیار گسترده‌ای پیدا کرد و با استقبال هنرمندانی از کشورهای مختلف روبه رو گردید.

نشست خبری این مسابقه، روز شنبه ۴ بهمن ماه ۹۳ از ساعت ۱۰ صبح با حضور سیدمسعود شجاعی طباطبایی و حجت الاسلام محمدرضا زائری در تالارگفتگوی مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر«سرچشمه»، واقع در محل سابق حزب جمهوری اسلامی، برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر اسراییل
حرکت جالبیه
ایول الله،به این میگن تو دهنی محکم و اثرگذار
احسنت به اين ايده خوب
United States
البته اگه آقایون اجازه بدن و منافاتی با سیاستهای به اصطلاح تنش زدایانه اونها نداشته باشه
آفرین!
اتفاقا من هم همین را راه مقابله می دانستم.
کاریکاتور در مقابل کاریکاتور