جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پرچم ۶۶متری فلسطین در رام‌الله+تصاویر

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 388800
پرچم بزرگ فلسطین به نشانه ۶۶ سال ظلم رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در خیابان‌های شهر رام الله به نمایش درآمد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پرچم ۶۶ متری فلسطین در اعتراض به بیش از ۶۰ سال ظلم رژیم صهیونیستی به ساکنان قانونی سرزمین‌های اشغال شده در خیابان‌های شهر رام الله به نمایش درآمد.

هیأت نمایندگان فلسطینی در کانادا به نشانه فاجعه ۶۶ ساله‌ای که اسرائیل به فلسطین تحمیل کرده است، پرچمی به طول ۶۶ متر دوخته‌اند. هزاران شهروند فلسطینی این پرچم را امضاء و آن را در خیابان‌های شهر رام الله به نمایش درآوردند.


این اقدام برای تأکید بر حق بازگشت فلسطینیان به خانه‌هایشان و همچنین زادگاهی حکایت دارد که سال‌ها است از آنجا رانده شده‌اند.

پرچم تهیه شده از سوی نمایندگان فلسطین در کانادا همچنین نماد وحدت بین گروه‌های مختلف فلسطینی، همه فلسطینیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی و همچنین در خارج است.

فلسطینیان امیدوارند با عرضه بزرگ‌ترین پرچم فلسطین که بیشترین امضاء روی آن شده است، حد نصاب تازه‌ای را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند تا درخواست بحق مردم فلسطین را برای پایان دادن به اشغالگری‌ها به گوش دنیا برسانند.


همه شرکت کنندگان در مراسم حمل پرچم فلسطین بر این نکته تاکید دارند که دنیا باید تحریم و کاهش سرمایه گذاری و دیگر شیوه‌های مقاومت را بر ضد اشغالگری اسرائیل و برای تقویت ثبات قدم در فلسطینیان ادامه دهد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *