جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۶
اولین مصاحبه از فرنگی کاری که با تیم ملی برنگشته بود

حاجی‌پور: آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است

دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 444509
ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: اینکه مطرح می‌شود من در آمریکا پناهنده شده‌ام به هیچ عنوان درست نیست و همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازمی‌گردم.
حاجی‌پور: آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است
به گزارش جهان، محسن حاجی‌پور در گفت‌وگو با فارس درباره عدم بازگشتش همراه تیم ملی کشتی فرنگی به ایران و شایعاتی که در این باره ایجاد شد گفت: با اجازه و هماهنگی مسئولان فدراسیون کشتی چند روز بیشتر برای دیدار با دوستانم در آمریکا ماندم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه‌های داخلی عنوان کردند که من به آمریکا پناهنده شده‌ام که به هیچ عنوان درست نیست. متاسفانه این رسانه‌ها جوسازی کردند و فضای بدی ایجاد شد؛ چطور ندانسته و ندیده و بدون تحقیق، براساس چه سندی از خودشان چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

حاجی‌پور تصریح کرد: من با اجازه مسئولان فدراسیون با توجه به اینکه تیم آزاد قرار بود دیرتر به ایران برگردد برای دیدار با دوستانم چند روز بیشتر در آمریکا ماندم و قرار شد همراه تیم ملی کشتی آزاد به ایران برگردم.

وی تاکید کرد: هیچ زمان به دنبال چنین هدفی نبوده و نیستم. چرا که آبروی خودم و ایران از هر چیزی مهم‌تر است و نمی‌خواهم بهانه دست بیگانگان دهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
United States
من بودم بر نمیگشتم نه اینکه ایران و ایرانی برام مهم نباشه!
وقتی پولهای کلان تو حلوقم فوتبالیستهایی میره که هیچ افتخاری برای مملکت به ارمغان نیاورده اند چرا منه کشتی گیر و تکواندوکارو و وزنه بردارو.. باید از سلامتی و وقت و عمر خودم بزنم و قهرمانی نه آسیا که جهان و المپیک بیارم بعد آخرش برم لبو فروش یا فلافل فروش بشم.
یه کمپین باید برپا بشه برای اینکار
علی
خب حق بنده خدا رو خوردن با وجود صلاحیتش نذاشتن کشتی بگیره، از طرفی رقیبیش هم کاری از پیش نبرده باید یه ماری میکرد که رسانه ای میشد و مردم می فهمیدن بابا یه حاجی پوری هم بوده تو تیم ملی و حقش رو ضایع کردن. من بهشون حق میدم. انصافا کار خوبی کرد من که انقد تو سایتا می چرخم نمی دونستم سوریان رو بجای حاجی پور اوردن
مگر آبروی نظام با پناهندگی ایشان می رود ؟ اگر اینطور باشد که هزاران بار آبروی نظام رفته چون هر سال و هر ماه یک عده پناهنده می شوند. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
چون اونهایی که پناهنده میشن مزدور هستن به خاطر این گفته برادر جان
محمد صابر
آبروی مهین اسلامی با رفتن یکنفر ورزشکار و با سسیاست مدار ورشکسته نمی رود ؟
عزت و ذلت دست خداست
اگه با هماهنگی بوده چطور مسئولین ازت خبر نداشتند؟!
خودتی