شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
رقابت‌های جهانی گزینشی کشتی المپیک - مغولستان

سوریان باز هم باخت

جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 486496
حمید سوریان در دور دوم رقابت‌های جهانی گزینشی کشتی المپیک 2016 برزیل شکست خورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رقابت‌های جهانی گزینشی کشتی المپیک 2016 برزیل از ساعت 4:30 بامداد امروز (جمعه) در اولان باتور مغولستان آغاز شده است که امیر قاسمی منجزی در نخستین دیدارش به پیروزی دست یافت، اما حمید سوریان بعد از پیروزی در دور اول در دور دوم شکست خورد.

در وزن 59 کیلوگرم، حمید سوریان در دور نخست مقابل رومن آمویان کشتی‌گیر کهنه کار ارمنستانی و دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 مغلوب آیو آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای 2013 جهان شد. سوریان باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب عنوان سوم و سهمیه المپیک مبارزه کند.

پیترمودوس از مجارستان، هاک کیم از کره جنوبی و المراد تسمراداف ازبکستانی دارنده مدال نقره جهان نیز در گروه سوریان قرار دارند. در این وزن 23 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 130 کیلوگرم که 17 نفر وزن کشی کرده‌اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول دیل ریو از آرژانتین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا  دور دوم به مصاف بالینت لام کشتی‌گیر مطرح مجارستانی برود. چوگوشویلی کشتی گیر کهنه کار بلاروسی نیز در گروه قاسمی حضور دارد.

نفرات اول تا سوم هر وزن در این رقابت‌ها سهمیه حضور مستقیم در المپیک 2016 برزیل را کسب می‌کنند. آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *