يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۶

اگر آیت الله هاشمی نبودید می گفتم حرفتان عوامانه است

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 136808
رییس قوه قضاییه با گلایه از سخنان اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص وقف دانشگاه آزاد گفت: این حرف ها پذیرفتنی نیست و شایسته شما هم نبود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در بیست و یکمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به وقف دانشگاه آزاد گفت: آن زمان که در دستگاه قضائی دستور توقف اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد، نظر من این نبود و اعلام کردم که اعمال ماده 18 می کنم.

وی اضافه کرد: البته من کسی نیستم که اعمال نفوذ کنم چون قاضی در رأی خود مستقل است. البته قضاوت باید عادلانه باشد.

آملی لاریجانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بررسی فقهی و حقوقی وقف دانشگاه آزاد را به بنده محول کردند، تصریح کرد: من هم نظراتم را نوشتم و تقدیم کردم و ایشان هم راضی بودند.

وی افزود: اینجا می خواهم از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمام احترامی که برای ایشان قائلم در خصوص سخنان اخیرشان درباره وقف دانشگاه آزاد، گلایه کنم.

وی افزود: اگر ایشان نبودند اعلام می کردم حرف عوامانه ای است زیرا ما قصد باطل کردن وقف را نداریم بلکه حرف ما این است که این وقف منبطل بوده است.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه این حرف ها در یک مجمع عمومی پذیرفتنی نیست و شایسته شما هم نبود، گفت: متاسفم که اینگونه قضاوت می شود حرف های ما فنی و دقیق است. انشاءالله وقتی لازم باشد مجموع مدارک را ارائه خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
فرمايشات آقاي لاريجاني خيلي محترمانه است و اگر ميگفت آيت الله هاشمي هستيد براي خودتان هستيد و حرف شما عوامانه است به واقع نزديكتر بود.
Iran, Islamic Republic of
خداخیربده افرادشجاعی مانندآیت الله لاریجانی رو.احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
دير بود ولي خوب شروع كرد اميدوارم ادامه داشته باشد مهمتر از وقف دانشگاه آزاد رسيدگي به جنايات فتنه گران است در هر صورت از ايشان متشكريم ديروز با شنيدن حرفهاي آيت الله لاريجاني به ياد احمدي نژاد عزيز افتادم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا و ملائکه اش بر این مرد آزاده و جوانمرد
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاءالله همه را حفظ کند که اگر انسان هر چند در علوم دینی پیشرفت کند و با هزاران دلیل از طرف خدا به خود وا گذاشته شود منحرف شده و خشم خدا را برای خود می خرد مردم امیدوارند که آقای لاریجانی بفرمان رهبر معظم و محبوبمان برای روشنگری مردم مدارک را بدهند تا تمام حرف و حدیثها در این مورد بپایان برسد.
Iran, Islamic Republic of
درود براین فقیه مجاهد و ولایت مدار بالاخره باز هم ما را امید وار کرد
Iran, Islamic Republic of
اقتدار قوه قضائیه لازمه ثبات امنیت و آرامش در جامعه است و انشاء ا... آقای لاریجانی به همین منوال ادامه داده و اطمینان مردم را به خود و نظام عزیز افزایش دهند.
با تشکر از ایشان
حق اين بود که آيت الله لاريجاني، جلساتي هم با هيأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامي ترتيب مي دادند و استدلال آن بزرگواران را هم مي شنيدند و آنگاه نظر مي دادند و قضاوت مي کردند!
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشيد به محضر ارجمند آيت ا... لاريجاني
از بابت قاطعيت ايشان ... بسيار خوشحال شدم اميدوارم اين قاطعيت همواره در طول خدمت ايشان ادامه داشته باشد چرا كه اميد زيادي را در بين تمام دوستداران نظام ايجاد كرده و اين عمل باعث رشد و شكوفايي عدالت و موجب تضعيف خائنان و كساني است كه به غارت بيت المال مسلمين چشم دوخته اند . خداوند هميشه ياريتان كند تا در دستوراتتان هميشه رضاي خدا را در نظر بگيريد و از هياهوي چند انسان ضعيف نهراسيد ، ما ملت ايران هميشه پشتيبان شما بوده وخواهيم بود .موفق باشيد
Iran, Islamic Republic of
اون بزرگواری که گفته بودند ای کاش سخن دانشگاه ازاد رو هم میشنیدند عرض کنم خدمتش که مبانی فقهی انها برای وقف اعلان شدن دانشگاه ارائه شده و همه میدانند و از طرفی هم تیم زبده فقهی که زیرنظر رییس قوه قضاییه است تمامی وجوه ممکن را بررسی میکنند نه اینکه ازهمان اول حرف باب دل کسی را به کرسی بنشانند!
Iran, Islamic Republic of
خدا را از این بابت شکر که برایم حداقل ثابت شد که رییس دستگاه قضا ورییس دستگاه مجریه در برابر زور و تبعیض قاطعانه می ایستند و سستی و کم کاری از خود نشان نمیدهند.
ای کاش مجلس هم این قاطعیت را حداقل در مورد قضیه دانشگاه آزاد از خود نشان میداد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شجاعت و منطق این عالم ربانی. انشاءالله با حضور ایشان در قوه قضائیه دست افزون طلبان از سر این مملکت کوتاه شود
Iran, Islamic Republic of
خداوند اخوان لاریجانی را در راه خدمت به انقلاب و نظام اسلامی مستدام بدارد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا به ایشان برای مبارزه با فساد امیدوار شدیم