کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر آیت الله هاشمی نبودید می گفتم حرفتان عوامانه است

7 مهر 1389 ساعت 18:17

رییس قوه قضاییه با گلایه از سخنان اخیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص وقف دانشگاه آزاد گفت: این حرف ها پذیرفتنی نیست و شایسته شما هم نبود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در بیست و یکمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به وقف دانشگاه آزاد گفت: آن زمان که در دستگاه قضائی دستور توقف اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی داده شد، نظر من این نبود و اعلام کردم که اعمال ماده 18 می کنم.

وی اضافه کرد: البته من کسی نیستم که اعمال نفوذ کنم چون قاضی در رأی خود مستقل است. البته قضاوت باید عادلانه باشد.

آملی لاریجانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بررسی فقهی و حقوقی وقف دانشگاه آزاد را به بنده محول کردند، تصریح کرد: من هم نظراتم را نوشتم و تقدیم کردم و ایشان هم راضی بودند.

وی افزود: اینجا می خواهم از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمام احترامی که برای ایشان قائلم در خصوص سخنان اخیرشان درباره وقف دانشگاه آزاد، گلایه کنم.

وی افزود: اگر ایشان نبودند اعلام می کردم حرف عوامانه ای است زیرا ما قصد باطل کردن وقف را نداریم بلکه حرف ما این است که این وقف منبطل بوده است.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه این حرف ها در یک مجمع عمومی پذیرفتنی نیست و شایسته شما هم نبود، گفت: متاسفم که اینگونه قضاوت می شود حرف های ما فنی و دقیق است. انشاءالله وقتی لازم باشد مجموع مدارک را ارائه خواهیم کرد.


کد مطلب: 136808

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/136808/اگر-آیت-الله-هاشمی-نبودید-می-گفتم-حرفتان-عوامانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com