جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

محدودیت‌های رادیو آمریکا برای محسن سازگارا

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 107305
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در تحلیلی که هفته گذشته از اوضاع واحوال مخالفان جمهوری اسلا می ایران منتشر کرد نوشت سازگارا تلا ش می کند تا جمهوری اسلا می را از قدرت به پایین بکشد اما موفقیتی بدست نیاورده است .

به گزارش رسالت ، این روزنامه همچنین نوشت سازگارا یکی از مفسران صدای آمریکا بود اما مسئولین این رادیو مدتی است که به بوی اجازه نمی دهند که او از طریق رادیو آمریکا معترضان به نظام ودولت ایران را تحریک کند وسازگارا مجبور شده نوار های ده دقیقه ای از سخنان خود را ضبط کرده وبر روی فیس بوک ،یوتیوپ وبلا گ شخصی خود قرار دهد وبه معترضین آموزش بدهد.

به نوشته نیویورک تایمز طرفداران سازگارا وسایت جرس در هفته های اخیر به شدت کاهش یافته وبرخی نوارهای ضبط شده سازگارا در وبلا گش هیچ بازدید کننده ای نداشته است در حالی که در هفته های اول پس از برگزاری انتخابات بازدید کننده های فراوانی داشت .

روزنامه رسالت افزود: محسن سازگارا پس از فرار از ایران وابراز ندامت نسبت به گذشته اش از طریق سازمان جاسوسی انگلیس به سازمان سیای آمریکا معرفی ورسما_ حقوق بگیر سازمان سیا برای پیگیری تلا ش های مذبوحانه آنها در مقابله با نظام جمهوری اسلا می شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تریپ زرنگی