جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴

رضا صادقی، درمانده از دست شبکه های ماهواره ای!

شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 107107
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در اظهاراتی به شدت از پخش صدایش در شبکه های ماهواره ای انتقاد کرد و از این شبکه ها خواست تا کلیپهایش را پخش نکنند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، او در این باره گفته: من شدیدا به این کار آنها (یعنی پخش ویدئو کلیپ هایم) اعتراض دارم. از مسؤولان شبکه‌های ماهواره‌ای تقاضا می‌کنم که این ویدئوکلیپ‌ها را روی آنتن نفرستند. من اگر قصد چنین کاری را داشتم، این همه هزینه نمی‌کردم و اصلا پیش از آنکه پخش کلیپ بعضی‌ها از شبکه ماهواره‌ای برایشان دردسرساز شود کلیپ‌های خود را در اختیار شبکه‌های مورد نظر می‌گذاشتم، پس وقتی این کار را نکرده‌ام، یعنی نخواسته‌ام چنین اتفاقی بیفتد.

به گزارش جهان، رضا صادقی که با وطن امروز مصاحبه کرده در پاسخ به سؤالی که آیا از آنها شکایت نکرده‌اید، گفته است:
 
آقای حسین‌خانی این قضیه را پیگیری کرده است. او طی درخواستی از مسؤولان این شبکه‌ها خواسته که این کارها را پخش نکنند اما متاسفانه آنها به هیچ صراطی مستقیم نیستند. من نمی‌دانم دیگر با چه زبانی با آنها صحبت کنم تا به حرف‌هایم گوش کنند. امیدوارم خودشان متوجه حساسیت موضوع باشند. اگر قرار بود من کارهایم را به این شبکه‌ها واگذار کنم که به دنبال گرفتن مجوز برای آن نبودم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا رضا دمت گرم خیلی باحالی از صد تا از این خواننده های وطن فروش بهتری
Iran, Islamic Republic of
پس برای چی کلیپ درست کردی؟
Iran, Islamic Republic of
من از اولش هم می گفتم این آقا رضا با بقیه خواننده ها فرق می کنه! خون ایرانی تو رگهاشه... آب بندر رو خورده... دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم رضا صادقي.
همين كه به شهدا احترام ميذاري خودش كلي هستش كه خيلي ها درك نميكنن.
باز هم ميگم دوست دارم.